۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
بحران مالی بازیکنان آستارا را فراری می‌دهد؛

شاهین مجیدی هشتمین خروجی شهرداری آستارا

مهاجم شهرداری آستارا به عنوان هشتمین خروجی این تیم در نقل و انتقالات تابستانی لقب گرفت.
کد خبر: ۱۲۴۵۹۳

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ هر چند تکلیف سرمربیگری تیم شهرداری آستارا پس از گذشت هفته‌ها با انتخاب آرش برهانی به عنوان سرمربی جدید مشخص شد، اما گویا بحران مالی در این تیم همچنان حاکم است به طوری که بیشتر بازیکنان اصلی با استفاده از بند فسخ قراردادهایشان از این تیم جدا شدند و یا در آستانه جدایی قرار دارند.

حسین پورامینی، مجید تاجیک، رضا صدری، صادق رضانیا، علی مغنمیان، عرفان گلشنی و اصغر نصیری ۷ بازیکنی هستند که بدنبال مشکلات مالی و عدم دریافت مطالبات پس از پایان نیم فصل و پیش از انتخاب برهانی به عنوان سرمربی جدید شهرداری آستارا قراردادهای‌شان را فسخ و به صورت رسمی از این تیم جدا شدند.

در تازه‌ترین اخباری که از تیم بحران زده آستارا به گوش می‌رسد گویا شاهین مجیدی نیز به همکاری خود با آستارایی‌ها پایان داده است، گفته می‌شود او قرارداد خود را فسخ کرده تا بتواند به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری بپیوندد.

در شرایطی که هنوز نقل و انتقالات زمستانی به صورت رسمی آغاز نشده است اما با این حال و با جدایی مجیدی از جمع آستارایی‌ها تعداد خروجی تیم شهرداری در نیم فصل به عدد ۸ رسید! این در حالی است که تعداد دیگری از بازیکنان نیز بدنبال جدایی از این تیم هستند.

ترند های روز