۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
معاوضه صفرزاده با مهاجم مورد علاقه میشو؛

راز پیوستن هافبک شاهین به مس کرمان

هافبک شاهین شهرداری بوشهر با عقد قراردادی رسمی به مس کرمان پیوست.
کد خبر: ۱۰۳۷۱۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ ابوذر صفرزاده هافبک نیم فصل اول شاهین شهرداری بوشهر با عقد قراردادی رسمی به تیم دسته اولی مس کرمان پیوست.

اما در این بین گفته می شود صفرزاده پیش از جدایی از تیم شاهین با پیشنهاد جدی باشگاه شهرخودرو خراسان مواجه می شود و با توجه به شرایط سخت حاکم بر تیم شاهین خواهان صدور رضایت نامه و جدایی از این تیم می شود که با مخالفت اولیه شاهینی ها روبه رو می شود.

صفرزاده که مصمم بر جدایی از شاهین بود گویا مدیران این باشگاه با توجه به تصمیم جدی هافبک شان شرطی عملا امکان ناپذیر را برای صفرزاده تعیین می کنند.

مدیران باشگاه شاهین به صفرزاده اعلام می کنند در شرایطی رضایت نامه وی را صادر می کنند که او با یکی از بازیکنان تراز اول تیمی که خواهان اش است معاوضه شود که با توجه به شرایط فعلی تیم شهرخودرو که در کورس و رقابت با مدعیان قهرمانی در لیگ برتر قرار دارد و از سوی دیگر بایستی در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و با این وجود آنها نیز راضی به از دست دادن یکی از مهره کلیدی خود نمی شوند عملا اجرای این شرط برای هافبک شاهین امکان ناپذیر می شود.

از سوی دیگر گفته می شود میشو کرستیچوویچ که سابقه مربیگری در مس رفسنجان‌ را در کارنامه دارد پس از اطلاع موضوع جدایی صفرزاده به باشگاه شاهین پیشنهاد می دهد تا با مذاکره با باشگاه مس کرمان او را با سجاد حیدری مهاجم مورد علاقه خود که سابقه همکاری با وی را در رفسنجان دارد معاوضه کنند تا از این طریق صفرزاده نیز بتواند از جمع سفیدپوشان بوشهری جدا شود که گویا مذاکرات دو طرف مثبت بوده چرا که صفرزاده با عقد قراردادی رسمی به جمع لاله های کرمانی پیوست اما اینکه حیدری به جمع شاهینی ها ملحق شده است هنوز از سوی دو باشگاه تایید و رسانه ای نشده است و معلوم نیست که مهاجم مورد علاقه میشو چه زمانی به اردوی شاهینی ها ملحق خواهد شد.