۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
اختصاصی دی اسپورت؛

ترین های هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال

با برگزاری هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، عناوین بهترین‌های این هفته از رقابت‌ها نیز مشخص شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۳۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور با برتری تیم های مس کرمان، هوادار، خیبر خرم آباد، خوشه طلایی، فجرسپاسی، بادران و توقف استقلال خوزستان به پایان رسید.

با پایان یافتن این هفته از رقابت ها کارشناسان وب سایت دی اسپورت با تحلیل و نقد بازی ها ترین های این هفته را معرفی کردند که در ادامه مروری بر نظر کارشناسان دی اسپورت خواهیم داشت.

نتایج هفته نهم در یک نگاه:

دوشنبه 22 دی ماه 99

استقلال خوزستان 0 - قشقایی شیراز 0
کارت قرمز: محمد آژیر(قشقایی)

فجرسپاسی شیراز 2 - ملوان بندرانزلی 0
گلزنان تیم میزبان: فرزان دانا("45+1) - میلاد احمدی(90+4)

شهرداری آستارا 1 - آرمان گهرسیرجان 1
گلزن تیم میزبان: پژمان ثباتی
گلزن تیم میهمان: ایمان رازانی

هوادار تهران 2 - رایکا بابل 1
گلزنان تیم میزبان: مهدی عبدی("44) - صادق رضانیا("90)
گلزن تیم میهمان: امیرحسین نادم("70)

گل ریحان البرز 0 - خیبر خرم آباد 3
گلزنان تیم میهمان: جواد نصیر("24) - مهران احمدی("76)("85)

خوشه طلایی ساوه 2 - استقلال ملاثانی 1
گلزنان تیم میزبان: کامبیز دهقانی("30) - عباس عامری("90+1)
گلزنان تیم میهمان: مهدی بریحی("63)

نود ارومیه 0 - بادران تهران 2
گلزنان تیم میهمان: احسان پیرهادی("47)("77)

شاهین بوشهر 0 - چوکا تالش 0

مس کرمان 2 - پارس جنوبی جم 0
گلزنان تیم میزبان: بابامحمدی("12) - پیمان میری("45)

تیم هفته: فجرسپاسی
فجرسپاسی پس از توقف در هفته هشتم برابر استقلال ملاثانی در هفته نهم رقابت ها موفق شد دربی نظامی ها برابر ملوان بندرانزلی را با 2 گل به سود خود به پایان برساند.

هماهنگی مشهود بازیکنان فجرسپاسی در این دیدار علاوه بر اینکه سبب ارائه بازی منظم و تاکتیکی از جانب این تیم شد منجر به ثمر رساندن 2 گل بر اثر هماهنگی 2 بازیکن زردپوش میدان نیز شد.

کارشناسان دی اسپورت پس از بازبینی فیلم مسابقه تیم فوتبال فجرسپاسی را به عنوان تیم برتر این هفته انتخاب کردند.

ترین های هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال

بازیکن هفته: پیمان میری
بی شک میری را می توان آچار فرانسه یا فرشته نجات این فصل مسی ها نامید او تا پایان هفته نهم آمار فوق العاده ای را ثبت کرده است.

میری تا پایان هفته نهم در مجموع 4 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده است از مجموع 3 گلی که میری به ثمر رسانده هر گل برای مس سه امتیاز به ارمغان آورده است یعنی مس در بازی مقابل شاهین، نود ارومیه و چوکا با تک گل سه امتیازی که میری به ثمر رسانده موفق شده پیروز میدان شود.

میری 4 پاس گل نیز داده است مس با پاس گل او در بازی مقابل گل ریحان البرز از شکست تساوی ساخت، برابر شهرداری آستارا موفق شد سه امتیاز بازی را کسب کند و در بازی مقابل قشقایی شیراز از شکست فرار کند.

چهارمین پاس گل مهاجم مس به هفته نهم برابر پارس جنوبی برمی گردد او با پاس خود گل اول تیمش را پای‌ریزی کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا باز هم نقش موثری در برد و کسب سه امتیاز تیم مس داشته باشد.

ترین های هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال

دیگر بازیکنانی که می توان به عنوان بازیکن برتر هفته نامید میلاد احمدی، فرزان دانا بازیکنان فجرسپاسی و مهران احمدی هافبک خیبر است.

میلاد احمدی وینگر راست فجرسپاسی که در هفته های اخیر بازی زیبایی را از خود به نمایش گذاشته است در هفته نهم موفق شد با نفوذ زیبا از سمت راست و پاس خود دانا را در موقعیت گلزنی قرار دهد و نقش موثری را در به ثمر رسیدن گل اول تیمش داشته باشد. احمدی کار خود را در نیمه دوم تکمیل کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

ترین های هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال

فرزان دانا مهاجم فجرسپاسی نیز علاوه بر اینکه گل اول تیمش را به ثمر رساند پاس گل دوم تیمش را نیز داد تا او نیز نقش موثری پس از میلاد احمدی در برد تیمش داشته باشد.

ترین های هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال

چهارمین بازیکن برتر هفته مهران احمدی هافبک خیبری ها است او موفق شد در بازی برابر گل ریحان بازی خوبی را به نمایش بگذارد و دو گل نیز به ثمر برساند.

مربی هفته: محمدرضا مهاجری
مهاجری و تیمش موفق شدند بازی بزرگ و 6 امتیازی هفته را به سود خود پایان دهند و با کسب سه امتیاز مهم این بازی به صدر جدول صعود کرده و با صدرنشینی این هفته از رقابت ها را به پایان برسانند.

ترین های هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال

ناکام هفته: استقلال خوزستان
آبی‌پوشان خوزستانی علارغم پیروزی در بازی بزرگ هفته هشتم مقابل پارس جنوبی در هفته نهم نمایش ضعیفی داشتند و نتوانستند در این هفته مقابل قشقایی به هر سه امتیاز بازی دست یابند. استقلال خوزستان در حالیکه تا پایان هفته هشتم در صدر جدول قرار داشت با از دست دادن 2 امتیاز بازی هفته نهم صدر جدول را از دست داد و به رده سوم سقوط کرد.

آبی پوشان خوزستانی در دو بازی خانگی اخیر خود نتایج مطلوبی را کسب نکرده اند آنها برابر رایکا شکست خورده و مقابل قشقایی متوقف شدند.

دومین تیمی که می توان ناکام هفته دانست تیم ملوان است در حالیکه ملوان تا پایان هفته هشتم در رده دوم قرار داشت با شکست برابر فجرسپاسی با سقوط 4 پله ای در رده ششم جدول قرار گرفت.

ترین های هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال

بازی هفته: مس کرمان - پارس جنوبی
بازی مس کرمان و پارس جنوبی مهم ترین و بزرگ ترین بازی هفته محسوب می شد که در نهایت با برد مسی ها به پایان رسید.

ترین های هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال