۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
اختصاصی دی اسپورت

«گلی اولی» که طوفان به پا کرد/ خط نشان امیر شقاقی برای مدعیان

مدافع شمالی سپاهان در دیدار روز گذشته اولین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند. گلی که شروع یک بازی پر گل از سوی زردپوشان اصفهانی در این دیدار جذاب بود.
کد خبر: ۱۱۱۹۳۲
«گلی اولی» که طوفان به پا کرد

به گزارش دی اسپورت سرویس فوتبال بانوان، نمایش خوب سپاهان در لیگ امسال با حضور مهناز امیر شقاقی ستودنی است و این مربی با تجربه پس از بازگشت به فوتبال بانوان توانسته تیمی در خور نام سپاهان را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کند تا امسال شاهد لیگی جذاب و داغ باشیم.

در تیم امسال امیر شقاقی در خط دفاعی شاهد حضور یک مدافع شمالی بلندقامت و قلدر با خصوصیات جنگندگی به نام هادیه کر هستیم که هر وقت در زمین مسابقه حضور داشته یکی از بهترین‌های تیمش بوده و نمایش خوبی داشته است.

هادیه در لیگ امسال در اولین حضورش در هفته دوم و در دربی حساس اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت و در خط دفاعی تیمش در کنار با تجربه‌ای همچون فاطمه عادلی نمایشی قابل قبول داشت تا امیرشقاقی را به خط دفاعی امیدوار کنند.

«گلی اولی» که طوفان به پا کرد

اما پس از دیدار مقابل ذوبی‌ها به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شد که جای بسی تعجب داشت که قطع به یقین کادر فنی و امیر شقاقی جواب قانع کننده‌ای به این تصمیم خواهند داشت.

هادیه کر در دو بازی اخیر تیمش پای ثابت ترکیب امیر شقاقی بود و در دیدار روز گذشته مقابل نماینده البرز اولین گلش در لیگ برتر امسال و گل نخست تیمش در این دیدار را به ثمر رساند. گلی که آغازگر طوفان سپاهانی‌ها بود تا با چهار گل زردپوشان اصفهانی صعودی مقتدرانه داشته باشند و این تیم بیش از پیش به قهرمانی امیدوار باشند.
ترند های روز