۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸
آوالان کامیاران 3 – ویستا توربین تهران1،

حواشی هم به داد صدرنشین نرسید،آوالان کامیاران قاطعانه پیروز شد

در هفته نهم مسابقات لیگ دسته دوم آوالان کامیاران موفق شد تیم صدرنشین ویستا توربین تهران را در خانه بانتیجه قاطع3بر1شکست دهد.
نویسنده : علیرضا یاوری
کد خبر: ۱۱۲۱۰۱

به گزارش وب سایت دی اسپورت، در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور و در هفته نهم این مسابقات آوالان کامیاران در ورزشگاه آزادی این شهر میزبان ویستا توربین تهران بود که در پایان شاگردان فاتحی با ارائه یک بازی کاملا برتر با نتیجه3بر1این تیم صدرنشین را شکست دادند تا همچنان روند پیروزی های خانگی خود را ادامه دهند.

بازی باز هم به دلیل حضور اندک هواداران کامیارانی در اطراف ورزشگاه که تنها دلخوشی آن ها تیم شهرشان هست با تاخیر آغاز شد که جا دارد مسئولان سازمان لیگ و همچنین ستاد ملی مبارزه با کرونا با به کار بردن تدبیر و ارائه پروتکل های بهداشتی ورود محدود تماشاگران به ورزشگاه را مجاز کنند تا دیگر شاهد بد رفتاری با هواداران که تنها سرمایه اصلی فوتبال هستند نشود.

دقایق ابتدایی بازی دو تیم بازی را محتاط آغاز کردند ولی در عین احتیاط، دو تیم با برنامه بازی می کردند و هر لحظه امکان ایجاد خطر بر روی دروازه ها وجود داشت.

دقیقه 30شوت از راه دور محمد نوروزی را سنگربان آوالان به خوبی مهار کرد.

دقیقه32روی یک ضربه کاشته خطرناک مسلم فریدی جواب شوت قبلی تیم میهمان را داد.

دقیقه40روی حرکتی که خضری آغاز کرده بود توپ در محوطه جریمه به مارابی رسید که این بازیکن پس از دریبل مدافع پیش رویش با شوتی زیبا گل نخست خود و تیمش را به ثمر رساند.

کادر ویستا که از دریافت گل نخست عصبانی بودند سعی در به حاشیه کشاندن بازی داشتند و به ناظر بازی به دلیل وجود انگشت شمار هواداران کامیارانی که آن هم از اطراف ورزشگاه بازی را به نظاره نشسته بودند اعتراض و اقدام به فیلمبرداری می کردند که البته بهتر بود با تمرکز گذاشتن روی بازی به دنبال نتیجه گرفتن داخل زمین می بودند نه با ایجاد کردن حاشیه که در نهایت نیز سودی برای آن ها نداشت. البته فرشاد پیوس که الگوی بسیاری از فوتبالیست های کشور است بهتر بود به این حواشی نیمکتش هم واکنشی نشان می داد که متاسفانه اینطور نبود.

 متاسفانه این حواشی پایان نداشت و مابین دو نیمه نیز سرپرست ویستا توربین از تمام ورزشگاه و حتی توپ بازی اقدام به فیلمبرداری می کرد که اعتراض بعضی از کادر مدیریتی تیم آوالان را نیز در پی داشت.

دقیقه45روی ضربه کاشته که فاصله از دروازه زیاد بود دروازه ویستا توربین توسط بابک فرامرزی تهدید شد که سنگربان ویستایی ها به سختی توپ را مهار کرد.

در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 47 روی پاس در پشت مدافعان ویستا توربین توپ به مارابی فرصت طلب رسید و مهاجم آماده این روزهای آوالانی ها به زیبایی و با یک ضربه چیپ گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه55روی ارسال از چپ توپ به حکیم حزبائی پور رسید که این بازیکن با بغل پا گل نخست ویستاتوربین را به ثمر رساند.

دقیقه62باز هم روی ارسال به پشت مدافعان موقعیت خوبی نصیب مارابی و آوالان شد که این توپ را احسان بخش دفع کرد ولی آوالانی ها دست بردار نبودند و حامد رضایی که در نیمه دوم به بازی آمده بود با شوتی سرکش توپ را به تور دروازه ویستا توربین گره زد.

دقیقه 70ضربه کاشته مصطفی نوربخش با اختلافی کم از بالای دروازه آوالان به بیرون رفت.

دقیقه73شوت سرکش سجاد برخورداری با اختلافی کم از بالای دروازه میهمان به بیرون رفت.

دقیقه81ضربه سر کم جان جهانگیر عسگری از کنار دیرک دروازه آوالان به بیرون رفت.

دقیقه95روی یک ضربه پنالتی که برای ویستا توربین بدست آمد این تیم می توانست به گل دوم برسد اما این پنالتی را عسگری برای ویستا توربین هدر داد تا بازی با همان نتیجه 3بر1به سود آوالان کامیاران به پایان برسد.

با این پیروزی آوالان کامیاران 13امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به اسپاد تهران در جایگاه ششم جدول قرار گرفت و باید هفته آینده در یک دیدار سخت و در گناوه به مصاف تیم صدرنشین گروه یعنی امید گناوه برود.

ویستا توربین تهران هم با این باخت با4پله سقوط در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت و هفته آینده باید در خانه از سپید رود رشت رده هشتمی پذیرایی کند.

خبرنگار:علیرضا یاوری