۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
اختصاصی دی اسپورت؛

وضعیت قرمز در یزد/ بازیکنان شهیدقندی اعتصاب کردند(عکس)

بازیکنان تیم فوتبال شهیدقندی یزد به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان توسط مدیران این باشگاه دست به اعتصاب زدند.
کد خبر: ۱۱۳۶۶۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال شهیدقندی یزد در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور در دیداری خارج خانه برابر تیم اترک بجنورد به تساوی بدون گل رضایت داد تا توانسته باشد حداقل امتیاز این بازی را کسب کند.

نارنجی‌پوشان یزدی با کسب یک امتیاز ارزشمند این بازی خارج از خانه 31 امتیازی شده و در رتبه پنجم جدول رده بندی گروه دوم رقابت های لیگ دسته دوم قرار گرفتند. این تیم با توجه به اختلاف 7 امتیازی با تیم دوم جدول در فاصله 5 هفته مانده به پایان رقابت ها همچنان از شانس صعود و حضور در مرحله پلی آف لیگ‌ دسته دوم برخوردار است اما با این وجود در شرایطی که بایستی مدیران باشگاه شهیدقندی زمینه  را برای موفقیت و صعود تیمشان به مرحله پلی آف فراهم کنند گویا عزمی و اراده ای برای این کار بین مدیران این باشگاه یزدی وجود ندارد چرا که شنیده می شود همین مدیران در چند ماه گذشته به تعهدات خود در قبال بازیکنان عمل نکرده اند.

آنها ابتدا بازیکنان‌شان را شب عید بدون پرداخت عیدی راهی خانه‌هایشان کردند سپس در شرایطی که طبق قرارداد فی مابین با بازیکنان بایستی حدود یک ماه پیش کل دریافتی آنها را به 70% می رساندند این کار را انجام نداده و هیچ مبلغی را بعد از عید نوروز به بازیکنان پرداخت نکرده اند.

گفته می شود کل مبلغ دریافتی بازیکنان شهیدقندی 50% بوده و بایستی این دریافتی 1 ماه پیش به 70 درصد می رسید. البته یزدی‌ها پیش از این نیز مبلغ دریافتی بازیکنان را‌ به سختی و به صورت قطره چکانی از 20 به 50 درصد رسانده بودند.

پس از اینکه مدیران باشگاه شهیدقندی نتوانستند یک ماه پیش 20 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند گویا در جدیدترین وعده خود قول پرداخت این مبلغ را طی هفته گذشته به بازیکنان داده بودند که این وعده آنها نیز عملیاتی نشد تا بازیکنان شهیدقندی به شدت از دست مدیران باشگاه یزدی دلخور شوند و همین دلخوری‌ها سبب شد تا بازیکنان تیم یزدی پس از انجام بازی برابر اترک بجنورد دست به اعتصاب زده و به دلیل عدم دریافت مطالبات خود و بدعهدی مدیران باشگاه 3 روز متوالی حاضر به انجام تمرین نشوند.

وضعیت قرمز در یزد/ بازیکنان شهیدقندی اعتصاب کردند(عکس)

تمام اینها در حالی رخ می دهد که تیم شهیدقندی از شرایط خوبی در جدول برخوردار بوده و شانس صعود به پلی آف را نیز دارد. این تیم در هفته جاری باید در دیداری حساس و ۶ امتیاز خانگی برابر شمس آذر قزوین صف آرایی کند اما با اعتصاب بازیکنان و عدم شرکت در تمرینات حضور این تیم در مسابقه روز دوشنبه 17 خردادماه را در هاله ای از ابهام قرار داده است. بدون شک چنین حواشی‌ و مشکلات آن هم برای تیمی که نتایج مطلوبی را کسب کرده و در شرایط خوبی قرار دارد و مهم تر از همه شانس صعود را نیز دارد می تواند در نهایت به ضرر این تیم تمام شود.

با این حال باید منتظر ماند و دید که واکنش مدیران و هواداران باشگاه شهیدقندی یزد نسبت به تصمیم و اعتصاب بازیکنان چه خواهد بود.
ترند های روز