۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
می دانستیم سایپا چه تیم خطرناکی است

محمودی نیا: قفل ویژه را در راه پیش روی خود باز کردیم

مربی تیم فوتبال مس کرمان پس از کسب پیروزی این تیم برابر سایپا، موج مثبت و انؤژی تزریق شده از خارج زمین به این تیم را در کسب این برد بسیار ارزشمند دانست.
کد خبر: ۱۱۷۲۸۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ محمود محمودی نیا در رابطه با این بازی گفت: تیم ما امروز با تمرکز کامل و توان فنی خوب به زمین رفت که این حاضل حمایت ها و توجهات خوبی بود که به این تیم در هفته گذشته شده بود که جا دارد به این خاطر از دکترسعدمحمدی مدیرعامل محترم شرکت و مدیریت باشگاه مس و همچنین مقامات استان که در طول هفته گذشته بر سر تمرین ما حاضر شدند و همچنین هواداران و رسانه هایی که به خوبی انرژی مثبت به تیم ما تزریق کردند تشکر ویژه داشته بشم.

وی افزود: به خوبی می دانستیم که سایپا چه تیم خطرناکی است و نتایج هفته های اخیر این تیم خود این موضوع را تائید می کرد و خیلی مهم بود که در این بازی سه امتیاز را کسب کنیم که یک قفل ویژه را در راه پیش روی خود باز کنیم. نیاز بود که با آرامش و تسلط بازی را به جریان در بیاوریم که بچه ها خیلی خوب نکات را در زمین اجرا کردند که حاصل آن پیروزی شیرین این بازی بود.

مربی مس کرمان با اشاره به قضاوت این بازی گفت: در طول هفته های گذشته کارشناسان داوری خود اشتباهات پیاپی بر علیه تیم ما را از ناحیه تصمیمات داوران تائید کرده بودند که این باعث شد تیم ما امتیازی که حقانیت کسب آن را در طول هفته های گذشته داشت کسب نکند چراکه در صورت رخ ندادن آن اشتباهات شاید ما با اختلاف در صدر بودیم اما به هر شکل در بازی امروز هم صحنه مشکوکی وجود داشت که داور دروازه بان حریف را اخراج نکرد که اگر کارشناسان این موضوع را تائید کنند یعنی اینکه یک اشتباه اثرگذار دیگر برای تیم ما رخ داده است.

آقای محمودی نیا در پایان این برد را به همه کسانی که تیم مس کرمان را در روزهای اخیر همراهی کردند تبریک گفت و افزود: تلاش همه تیم در زمین این است که دل هرکسی را که با مس کرمان یکدل است شاد نماید.