۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
اختصاصی دی اسپورت

عزیزپور: قوانین فدراسیون فوتبال یک بام به دو هوا است

سرمربی پالایش گاز ایلام گفت: متأسفانه اجرای قوانین فدراسیون و سازمان لیگ در همه شهرها یکی نیست و باعث ضایع شدن حق برخی تیم‌ها می‌شود.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۸۰۰۲
عزیزپور: قوانین فدراسیون فوتبال یک بام به دو هوا است

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، ندا عزیزپور پس از برد پر گل ۶ بر یک تیمش مقابل ملی‌پوشان شهرکرد در گفتگویی اختصاصی به خبرنگار ما گفت: نتیجه خوبی با توجه به شرایط بد جوی ایلام گرفتیم گرچه گرد و خاک روی کار فنی ما تأثیر گذاشت و ما بیشتر فکر سلامتی افراد حاضر در این مسابقه بودیم. 

سرمربی پالایش گاز ایلام در خصوص حواشی بوجود آمده در این دیدار هم اظهار کرد: شب قبل از بازی به ما اعلام شد که تماشاگران در این هفته حق ورود به ورزشگاه‌ها را ندارند و این در حالی است که بازی‌های خانگی ما با حضور خانواده‌ها برگزار می‌شد. 

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی بازی‌ها که ما فیلم آن‌ها را دیدیم با حضور تماشاگر برگزار شد که قانون یک بام و دو هوا فدراسیون برای ما جالب بود که چرا برخی شهرها اجازه ورود می‌دهند. 

وی در ادامه اضافه کرد: جالب اینجاست که حتی به ما اعلام نکردند که دلیل‌عدم حضور هواداران چی است و خانواده های ایلامی که این هفته به ورزشگاه آمده بودند به بیرون هدایت کردند.
ترند های روز