۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
اشکش و یک سورپرایز برای مسجدسلیمانی‌ها؛

گلر نائب قهرمان آسیا به نفت مسجدسلیمان پیوست

دروازه‌بان سابق ذوب‌آهن به تیم نفت مسجدسلیمان ملحق شد.
کد خبر: ۱۲۲۰۶۶
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که پس از تمدید قرارداد ابراهیم اشکش؛ با جذب بازیکنان باتجربه و تراز اول لیگ یکی ورود طوفانی به بازار نقل و انتقالات داشته است؛ در ادامه خریدهای جذاب خود اینبار با دروازه‌بان سابق نائب قهرمان آسیا و آقای کلین شیت فصل قبل لیگ دو به توافق نهایی رسید‌.

امیر مقداد مالکی دروازه‌بان سابق ذوب‌آهن که فصل قبل لیگ دو در تیم نفت و گاز گچساران عضویت داشت و با پیراهن این تیم موفق شد با ثبت ۱۴ کلین شیت عنوان آقای کلین شیت این رقابت‌ها را از آن خود کند با وجود دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد با نفت و گاز گچساران و همچنین آغاز همکاری با چند تیم لیگ یکی و دویی با هایجک به موقع از سوی ابراهیم اشکش و توافق نهایی با مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان؛ به صورت رسمی به این تیم نفتی پیوست.

دروازه‌بان جدید نفت مسجدسلیمان پیش از اینکه دو صعود با تیم‌های شهرداری ماهشهر و نفت و گاز گچساران از لیگ دو به لیگ یک را تجربه کند؛ از سال ۸۸ به مدت ۵ سال در تیم ذوب‌آهن عضویت داشت و با همراه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به مقام نائب قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت؛ او با تیم سبزپوش اصفهانی در رقابت‌های لیگ برتر مقام سوم و در مسابقات جام حذفی عنوان نائب قهرمانی را بدست آورد.

گلر نائب قهرمان آسیا به نفت مسجدسلیمان پیوست

علاوه بر تیم‌های مذکور بازی در تیم‌هایی چون پاس همدان، گل گهر سیرجان، آلومینیوم هرمزگان، فولاد نوین خوزستان، ملی حفاری اهواز در سوابق این دروازه‌بان اصالتا بختیاری دیده می‌شود.

مالکی از شب گذشته به اردوی نفتی‌های مسجدسلیمان در کمپ کوهسار کرج ملحق شده و در تمرین نوبت صبح و عصر امروز این تیم حضور یافت.

اشکش در دو مقطع فصل قبل که هدایت نفت را برعهده گرفت همواره سعی کرد در کنار بهبود سطح فنی و کیفی این تیم وضعیت آشفته و حواشی‌های درون خانوادگی را سر و سامان داده و تیمی در خور شان مردم شهر اولین‌ها روانه مسابقات لیگ برتر کند او اکنون در این مدت کوتاه با جذب بازیکنان کارآمد سعی دارد تا از تیم نفت یک تیم مدعی با شخصیت قهرمانی ساخته و آماده حضوری مقتدرانه در مسابقات فصل جدید لیگ یک کند.