۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
خیبر خرم‌آباد یک - مس کرمان صفر؛

خیبر برنده جدال مدعیان در الیاف

در جدال مدعیان فصل پیش روی لیگ یک بین دو تیم خیبر خرم‌آباد و مس کرمان؛ خرم‌آبادی‌ها به پیروزی رسیدند.
کد خبر: ۱۲۲۲۶۱
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ دو تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد و مس کرمان که از هر دو تیم با توجه به بازیکنان جذب شده و حضور مدیران و مربیان باتجربه و کاربلد در راس کادر مدیریتی و فنی‌شان به عنوان تیم‌های مدعی فصل جدید لیگ یک یاد می‌شود؛ در ادامه روند آماده سازی خود عصر امروز در دیداری تدارکاتی برابر یکدیگر صف آرایی کردند.

این دیدار دوستانه که در کمپ مجموعه ورزشی الیاف برگزار شد با وجود خلق موقعیت‌های متعدد از سوی هر دو تیم در نهایت با برتری یک بر صفر خیبری‌ها به پایان رسید. هر دو نیمه این مسابقه برنده داشت که تیم خیبر خرم‌آباد توانست با تک گلی که مهرداد قنبری در دقیقه ۴۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند؛ نیمه نخست را با پیروزی به پایان برساند.

در نیمه دوم نیز شاگردان مهاجری چند موقعیت‌ گلزنی را بر روی دروازه مس ایجاد کردند اما این موقعیت‌ها با هوشیاری مدافعان و دروازه‌بان مس مهار شد تا اختلاف همان یک گل باقی بماند؛ در سوی مقابل مس نیز با حملاتی که به سمت دروازه خیبر داشت موقعیت‌هایی را بدست آورد اما سازماندهی مستحکم خط دفاعی خیبر که از فصل گذشته در این تیم شکل گرفته و بجا مانده است و در این مدت نیز رضا مهاجری و دستیارانش با تقویت آن اهمیت ویژه‌ای به بخش دفاعی تیم‌شان که از آن به عنوان نقطه قوت این تیم نام برده می‌شود داده‌اند؛ اجازه خودنمایی به مهاجمان مس نداد تا دروازه خیبر در این مسابقه بسته بماند.

وحید امیری بازیکن ملی‌‌پوش و اصالتا لرستانی پرسپولیس نیز به عنوان میهمان ویژه در محل این مسابقه حضور یافت و جدال هر دو تیم مدعی را از نزدیک تماشا کرد؛ دکتر مسعود عبدی، فراز کمالوند مالک و مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد، فرهاد حمیداوی سرمربی خوشه طلایی ساوه، سلمان تاجدار مربی سابق شهرخودرو خراسان دیگر نفرات نام آشنایی بودند که با حضور در کمپ الیاف جدال خیبر خرم‌آباد و مس کرمان را از نردیک تماشا کردند.

از حواشی دیگر این مسابقه می‌توان به خوش و بش گرم محمود محمودی نیا با آرتا منهاجی و محمدرضا مهاجری اشاره کرد که هر سه مربی سابقه همکاری با همدیگر در تیم مس کرمان را در کارنامه دارند.

خیبر برنده جدال مدعیان در الیاف

خیبر برنده جدال مدعیان در الیاف

خیبر برنده جدال مدعیان در الیاف
مس کرمان از روز گذشته سومین اردوی آماده سازی خود را در تهران برپا کرده است که بازی تدارکاتی با تیم‌های خیبر خرم‌آباد، نفت مسجدسلیمان و حضور در مرکز ایفمارک در دستور کار مس در این اردوی آماده سازی ۵ روزه خواهد بود.