۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

جدال دوستانه پارس جم - آریو برنده نداشت

دو تیم فوتبال پارس جنوبی جم و آریو اسلامشهر در دیداری تدارکاتی به تساوی بدون گل رضایت دادند.
کد خبر: ۱۲۲۴۵۴
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ دو تیم فوتبال پارس جنوبی جم و آریو اسلامشهر عصر امروز از ساعت ۱۷ در دیداری تدارکاتی که در مجموعه ورزشی کمپ الیاف برگزار شد برابر یکدیگر صف آرایی کردند.

در نیمه نخست این مسابقه تیم پارس جم با ارائه بازی برتر؛ هماهنگی محسوسی که در حال شکل‌گیری بین بازیکنان این تیم است را در معرض دید قرار داد و در این میان موقعیت‌های گلزنی نیز بدست آورد که همه این موقعیت‌ها به ثمر ننشست تا نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در بین دو نیمه با صحبت و گوشزد نکات فنی که مربیان هر دو تیم به بازیکنان خود داشتند سبب شد تا تیم آریو در نیمه دوم شرایط متفاوتی را تجربه کند و به نسبت به نیمه نخست بازی بهتری را ارائه دهد و با وجود ایجاد موقعیت گلزنی از سوی هر دو تیم؛ در نیمه دوم نیز دروازه هیچ یک از تیم‌ها باز نشد تا بازی دوستانه دو تیم در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

مدیرعامل باشگاه آریو اسلامشهر با حضور در کمپ الیاف بازی دوستانه تیمش را از نزدیک تماشا کرد و از حواشی دیگر این مسابقه می‌توان به اعتراض اعضای کادرفنی تیم آریو اسلامشهر در نیمه نخست اشاره کرد.

از نکات دیگر این مسابقه تقابل غیر رسمی امید روانخواه و جواد زرینچه دو مربی استقلالی قبل از شروع لیگ یک بود که برنده‌ای نداشت.

گزارش: احسان قربانی