۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

خیبر سند جدید رو کرد؛ هر دو پنالتی‌مان درست بود

باشگاه خیبر خرم‌آباد یک ویدئو با زوایای جدید از  دو صحنه پنالتی بازی با فجرسپاسی را منتشر کرد.
کد خبر: ۱۲۳۶۰۹

به گزارش"دی‌اسپورت"؛ تیم خیبر خرم‌آباد موفق شد در یکی از دیدار‌های مهم هفته دوازدهم لیگ دسته اول ایران، دیگر تیم مدعی فجرسپاسی را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا با وجود هم امتیازی با تیم چادرملو به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم اردکانی به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد.

عباس راکی داور اصالتا ایذه‌ای این دیدار در این مسابقه دو خطای پنالتی به سود خیبر اعلام کرد که اعلام این دو خطای پنالتی علاوه بر اینکه اعتراض شدید فجری‌ها را در جریان و حتی بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی در پی داشت، موجب ایجاد جنجال و سر و صدای زیاد بعد از مسابقه از سوی شیرازی‌ها شد. آنها معتقد بودند راکی در این مسابقه قضاوت مغرضانه داشته و حتی مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی روی آنتن زنده تلویزیونی نیز این موضوع را مطرح و ادعای خود را بارها تکرار کرد.

با وجود نظرات متفاوت کارشناسان داوری بر روی هر دو صحنه اما باشگاه خیبر خرم‌آباد سندهای جدیدی را از هر دو صحنه منتشر کرده است، اسنادی که نشان می‌دهد در هر یک از صحنه‌ها برخوردی بین بازیکنان خیبر و فجر اتفاق افتاده است و همین برخوردها داور مسابقه را مجاب به اعلام خطا کرده است.

*رسانه باشگاه خیبر با انتشار یک عکس و ویدئو با زوایای جدید از هر دو صحنه‌ای که در آن به سود خیبر اعلام پنالتی شده است نوشت:

پایانی بر ادعاهای واهی!

همانطور که در تصاویر اختصاصی باشگاه خیبر مشاهده می‌کنید، وقوع خطا بر روی مهاجمان خیبر به وضوح قابل مشاهده است و بدین ترتیب هر دو پنالتی خیبر در دیدار با فجر به درستی از سوی داور مسابقه اعلام شده است.

در صحنه اول تکل دروازه‌بان فجر باعث سرنگونی سجاد دانایی شد و در صحنه دوم نیز، مدافع فجر به شکلی عجیب و همچون یک کشتی‌گیر با کمرگیری، مانع از جهش مهرداد حیدری شد.

*در زیر عکس و ویدئوی منتشر شده از سوی باشگاه خیبر خرم‌آباد را مشاهده می‌کنید:

خیبر سند جدید رو کرد؛ هر دو پنالتی‌مان درست بود