۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

رئیس کمیته داوران پنالتی آلومینیوم را برگرداند؟

در جریان مسابقه دو تیم نفت آبادان و آلومینیوم اراک در هفته دوازدهم لیگ برتر داور مسابقه پنالتی اعلام شده را پس گرفت.
کد خبر: ۱۲۳۹۲۳

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ پس از برخورد مهاجم آلومینیوم با پیام پارسا در محوطه جریمه صنعت نفت در دقیقه 55، داور به سود آلومینیوم اعلام پنالتی کرد که اعتراض شدید مربیان و بازیکنان نفت آبادان را در پی داشت.

میلاد فخرالدینی پشت توپ ایستاد و در حالیکه قرار بود ضربه پنالتی توسط او زده شود، به ناگهان داوود رفعتی که خود در گذشته مسئولیت دپارتمان داوری کشور را برعهده داشت، پس از ارتباط تلفنی که به نظر می رسید از سوی خداداد افشاریان رییس کمیته داوران فدراسیون که به عنوان ناظر ویژه داوری در این دیدار حضور داشت و با حضور در جایگاه ورزشگاه تختی آبادان، مسابقه و اتفاقات داوری را از نزدیک و از تلویزیون موجود در جایگاه تماشا می‌کرد، با او برقرار شده باشد داور مسابقه را کنار زمین فراخواند و در این حین درگیری‌هایی شدیدی کنار زمین رخ داد و تعدادی از هواداران هم وارد زمین شدند! که حدود ۱۳ دقیقه بازی به دلیل جنجال‌های ایجاد شده متوقف شد.

در نهایت داور پس از صحبت و مشورت با رفعتی و کمک‌هایش نظر خود را برگرداند!

در هنگامی که اعلام پنالتی توسط داور صورت گرفت، هواداران صنعت نفت از تیم خود خواستند تا زمین مسابقه را ترک کند.

تمامی این اتفاقات مقابل مسئولان داوری فوتبال رخ داد! در هفته های اخیر اشتباهات داوری باعث اعتراض شدید تیم ها به عملکرد کمیته داوران شده است. نفت آبادان 2 بر یک در این مسابقه بازنده شد.