۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۶

غیبت ۵ بازیکن اصلی نیکا پارس در دربی حساس مازندران

پنج بازیکن نیکاپارس چالوس برابر شهرداری نوشهر غایب خواهند بود.
کد خبر: ۱۲۵۴۲۴

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ هفته چهاردهم لیگ دسته دوم کشور امروز (چهارشنبه ۲۵ بهمن) با برگزاری مسابقات گروه نخست آغاز خواهد شد، دیدارهای گروه دوم نیز روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود که در یکی از دیدارهای حساس و مهم هفته تیم‌های نیکاپارس چالوس و شهرداری نوشهر در دربی مازندران برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد. این مسابقه به واسطه جایگاه هر دو تیم در جدول گروه نخست از اهمیت زیادی برخوردار است؛ از این رو امتیازات کامل این بازی در حکم ۶ امتیاز برای هر یک از این تیم‌ها خواهد بود و کسب آن؛ تیم پیروز نبرد را در رقابت برای کورس صعود پیشتاز خواهد کرد.

چالوسی‌ها در این مسابقه ۵ بازیکن اصلی خود را در ترکیب نخواهند داشت، که این موضوع موجب شده تا محسن بنگر با چالش جدی مواجه شود و دست او بر روی نیمکت برای تغییرات احتمالی در طول مسابقه خالی باشد. مسئله‌ای که احتمال دارد باعث شود سرمربی تیم میزبان از وجود و پتانسیل بازیکنان جوان نیز در ترکیب تیمش بهره ببرد.

با اعلام سرمربی نیکاپارس چالوس ۵ بازیکن اصلی این تیم که از این تعداد ۴ بازیکن در بازی برابر گل‌گهر به میدان رفته بودند در دیدار برابر شهرداری نوشهر به دلایل مختلف غایب خواهند بود.

میلاد قربان‌زاده، فرید همرنگ، وحید امانی، سعید حیدری چهار بازیکن فیکس و اصلی نیکاپارس هستند که به دلیل سرماخوردگی قادر به همراهی تیم‌ نیکاپارس در دربی مازندران نیستند، آنها فعلا از تمرینات و اردوی چالوسی‌ها خارج شدند تا بیماری‌شان به سایر بازیکنان سرایت نکند.

ضمن اینکه دانیال کردستانی یکی دیگر از مهره‌های اصلی نیکاپارس در خط میانی است که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم در دیدار حساس برابر شهرداری نوشهر نخواهد بود.