۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷

خروج نفت و گاز از بحران با تاثیر یک مشهدی!

نفت و گاز گچساران پس از سه هفته ناکامی با تاثیر یک هافبک مشهدی از بحران خارج شد.
کد خبر: ۱۲۶۴۵۵

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ نفت و گاز گچساران با هدایت پیروز قربانی در نخستین سال حضورش در لیگ دسته اول فراتر از انتظارات ظاهر شده به طوری که تا پایان هفته بیست و پنجم با کسب ۳۶ امتیاز رتبه تک رقمی را بدست آورده و بر رده ششم جدول لیگ یک تکیه زده است و حتی با توجه به شکست سایپا این شانس را دارد که با برتری برابر خیبر خرم‌آباد در پایان هفته بیست و ششم به جایگاه پنجمی هم برسد.

با وجود عملکرد و نتایج مطلوب گچسارانی‌ها در فصل جاری لیگ یک، آنها در سه هفته متوالی از هفته بیست و یکم تا هفته بیست و چهارم با چالش کسب پیروزی مواجه شدند و در سه بازی پیاپی نتیجه را به رقبای خود واگذار کردند.

نفتی‌ها در هفته بیست و پنجم برابر شاهین بندرعامری تیمی که با حضور مهدی کریمیان به کل متحول شده و توانسته خود را از قعر جدول جدا کند صف آرایی کردند و موفق شدند با تاثیرگذاری و هنرنمایی هافبک اصالتا مشهدی خود در بازی خانگی‌شان به پیروزی برسند و به روند ناکامی خود در سه هفته اخیر پایان دهند.

علی نبی‌زاده هافبک باتجربه نفت و گاز گچساران توانست در این مسابقه با ارسال یک پاس گل و به ثمر رساندن یک گل نقش مهم و اصلی در کسب پیروزی و خروج تیمش از بحران داشته باشد.

او که سابقه بازی در جام باشگاه‌های آسیا با پیراهن شهر خودرو و لیگ برتر به همراه تیم‌های ذوب آهن و فجرسپاسی را در کارنامه دارد، دو فصلی می‌شود در لیگ دسته اول حضور دارد و با پیراهن تیم‌های مختلفی چون مس شهربابک، فجرسپاسی و نفت و گاز گچساران به میدان رفته و علاوه بر اینکه نمایش قابل قبولی در ترکیب این تیم‌ها داشته توانسته نقش و تاثیرگذاری بسزایی در طراحی حملات، ایجاد موقعیت گل، گل‌سازی و گلزنی این تیم‌‌ها نیز داشته باشد و یکی از مهره‌های کلیدی تیمش در میانه میدان لقب بگیرد.