۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
به روش و اصول کاری‌ام پایبندم؛

کلانتری: اهل فضای مجازی و باج‌دهی نیستم

سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید مربی که شاکله تیمش را حفظ می‌کند یعنی تفکرات فنی دارد.
کد خبر: ۱۲۸۵۱۸

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ علی اصغر کلانتری در گفتگو با خبرنگار فوتبال آزادگان در ارتباط با پذیرش هدایت نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: افتخاری است که توفیقی شد در مسجدسلیمان و در کنار ایل با شرافت و با غیرت بختیاری شروع به کار کنم، واقعیت این است مدیران باشگاه نفت فصل پیش نیز به من پیشنهاد همکاری داده بودند اما در آن مقطع چون به تیم دیگری قول همکاری داده بود به همین دلیل شرایطی به وجود آمد و قسمت نشد تا همکاری‌مان شروع شود. امسال نیز زمانی که به من پیشنهاد دادند با وجود اینکه می‌دانستم چالش سنگینی است با تمام وجود قبول کردم چرا که چالش‌های این چنینی و اینکه تیمم شرایطی داشته باشد که همیشه برای پیروزی و قهرمانی بجنگد را دوست دارم. بالاخره تیم نفت تیمی ریشه دار و مسجدسلیمان نیز شهر اولین‌ها نامیده می‌شود و سالیان سال تیم نفت تجربه و سابقه حضور در لیگ برتر داشته بنابراین انتظار می‌رود تا این تیم در لیگ برتر حضور داشته باشد، فصل پیش هم با وجود تلاش مدیران باشگاه در نهایت تیم از صعود بازماند.

کلانتری ادامه داد: از آقای اشکش، کادر، همه بازیکنان و تیم مدیریتی باشگاه و همه مسئولینی که سال قبل تلاش کردند و زحمت کشیدند سپاس‌گذارم و به آنها خسته نباشید می‌گویم. در اکثر تیم‌هایی که کار کردم مدعی بوده و کمتر از این هم برای من ارضاء کننده نیست از این رو به خوبی می‌دانم توقعات مخصوصا از شخص خودم زیاد است. هر کجا خودم و بازیکنانم کار کنیم باید برای قهرمانی بجنگیم و آن کارهایی که می‌دانیم از دست‌مان بر می‌آید انجام دهیم. امسال هر چند چالش خوب اما سختی داریم ولی با این وجود تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا جزو یکی از تیم‌های صعود کننده باشیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان افزود: تجربه من می‌گوید امسال به واسطه اینکه تیم‌های زیادی مدعی هستند و تیم‌های خوبی مثل صنعت نفت و پیکان در لیگ حضور دارند و سایر تیم‌ها با تمام توان خود را برای مسابقات آماده می‌کنند به همین دلیل مسیر و لیگ سختی خواهیم داشت که امکان دارد در این مسیر فراز و نشیب‌هایی به وجود بیاید که به این خاطر باید همه در کنار هم باشند تا سرانجام خوبی داشته باشیم.

یکی از رکوردداران صعود به لیگ برتر کشور خطاب به مردم و هواداران مسجدسلیمان اظهار داشت: هواداران خونگرم مسجدسلیمان عاشق تیم‌شان هستند و آن را دوست دارند و همیشه هم از تیم محبوب‌شان حمایت کردند، امسال هم همین خواهد بود و هدف‌شان جز سربلندی نفت مسجدسلیمان نیست، دل‌شان می‌خواهد تا این تیم خیلی زود به لیگ برتر بازگردد. حمایت آنها سبب قوت قلب تیم و انتقال انگیزه و روحیه به کادرفنی و بازیکنان خواهد شد که این نکته خیلی مثبتی برای تیم است. مطمئنیم هواداران در مسیر حمایت از تیم از چیزی غافل نخواهند شد.

کلانتری در واکنش به اینکه گفته می‌شود او بازیکنانش را از طریق یک مدیر برنامه خاص جذب می‌کند گفت: زمانی که یک مربی به ۷۰ الی ۸۰ درصد از اسکلت و شاکله اصلی تیم دست نمی‌زند و تغییری ایجاد نمی‌کند نشان می‌دهد که او تفکرات فنی دارد، همین الان که با شما صحبت می‌کنم با توجه به تجارب کار زیادی که در لیگ یک دارم جدا از یک سری بازیکنان لیگ یکی که به لیگ برتر منتقل شدند، از حدود ۱۰۰ بازیکن لیگ یکی شناخت کافی دارم و با آنها در ارتباط هستم و از بین آنها هر بازیکنی را که بخواهم و در تفکرات تاکتیکی‌ام جا داشته باشند مستقیم با آنها صحبت می‌کنم و نیازی به واسطه نیست. شاید یک سری مربیان این ریسک را نکنند اما من حدود ۱۵ بازیکن فصل قبل را حفظ کردم و تنها ۵ یا ۶ بازیکن را که جزو بازیکنان و شاگردان سابق‌ام محسوب می‌شوند و در تیم‌های مختلف با آنها کار کردم به تیم اضافه کردم، آنها به لحاظ فنی و اخلاقی جزو بازیکنان باکیفیت نه لیگ یک بلکه فوتبال کشور محسوب می‌شوند. من اهل فضای مجازی نیستم من اهل کار و تلاش و جنگیدن برای بدست آوردن موفقیت هستم. آنها با این شایعه پراکنی و مطالب کذب بدنبال تشویش اذهان عمومی و باج خواهی از من هستند و به شعور مردم نیز توهین می‌کنند آنها نمی‌دانند امروز مردم ما کاملا بیدار است و به خوبی می‌دانند این اخبار کذب از کجا نشات می‌گیرد، توسط چه کسانی مدیریت می‌شود و پشت آن چه اهدافی وجود دارد. آنهایی که علی اصغر کلانتری را می‌شناسند به خوبی می‌دانند من آدم باج دهی نیستم که خیال بر این کنند که با چند مطالب کذب می‌توانند من را تحت فشار قرار بدهند تا خواسته‌های‌شان را اجابت کنم. من یک عمر کار کردم و حواشی زیادی را هم در اوایل فصل پشت سر گذاشتم روش و اصول کار من از اول شفاف، پاک و بدون هیچ مسئله‌ای بوده است و تا آخر کار و فعالیتم به روش و اصولم پایبند خواهم بود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان بیان داشت: همانطور که گفتم فصل سختی پیش رو داریم و من هم رودربایستی با خودم ندارم‌، اولین کسی که به او سخت می‌گیرم خودم هستم و بعد این سخت‌گیری به کادر و بازیکنان و سایر عوامل تیم می‌رسد بازیکنان شناخت کافی به سبک کار من دارند، با تمام وجود سعی می‌کنم تجاربی که در این سال‌ها بدست آوردم به آنها انتقال دهم و شرایطی به وجود بیاید که تیمم مدعی صعود و قهرمانی باشد، همانطور که گفتم امکان فراز و نشیب در طول فصل وجود خواهد داشت اما با این وجود سعی می‌کنیم بجنگیم و تیم قابل احترام و جزو مدعیان باشیم‌.

وی در پایان گفت: جا دارد از نمایندگان مردم مسجدسلیمان در مجلس، فرماندار، شهردار، مدیرکل اداره ورزش و جوانان و مسئولان هیئت فوتبال مسجدسلیمان، مسئولین شرکت نفت بابت اعتمادی که بنده داشتند و حمایت همه جانبه آنها تشکر و قدردانی کنم.

کلانتری افزود: جدا از مسئولان هواداران خونگرم تیم از روزی که من به این شهر آمدم جزء مهر و محبت نسبت به من چیز بدی نداشتند و هیچ حاشیه‌ای در تیمم ایجاد نکردند، لطف‌شان شامل حال من و تیم بوده که از آنها سپاس‌گذارم و امیدوارم ما کاری انجام دهیم که جزو تیم‌های با کیفیت لیگ باشیم و در نهایت سرانجام خوبی داشته باشیم تا دل هواداران و مردم مسجدسلیمان شاد شود.

ترند های روز