به گزارش خبرگزاري " دي اسپورت " ، بعد از تاخیر زیاد سرانجام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، اسپانسر جدید خود را شناخت و پروژههای تبلیغات محیطی فوتبال را به شرکت فناپ سپرد. با رسمی شدن این موضع باید گفت مبلغ قرارداد تبلیغات محیطی برای دوفصل آینده به ترتیب برای سال اول 500 میلیارد ریال و برای سال دوم 650 میلیارد ریال است یعنی در مجموع 115 میلیارد تومان. این درحالی است که سازمان لیگ در قرارداد قبلی خود برای تبلیغات محیطی قراردادی با ارزش 2 سالهی 160 میلیارد و 700 میلیون تومانی امضا کردهبود. البته باید گفت که بسیاری از این مبلغ هنگفت، با بدقولی کانون ایران نوین به حساب سازمان لیگ واریز نشد و مشخص هم نشد سرانجام این بدقولیها به کجا کشیده شد. |