۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

حمید آسیابانپور: در پی شاد کردن هوادارانمان هستیم!

حمید آسیابانپور : با ارائه یک بازی منطقی در پی شاد کردن هوادارانمان هستیم !
کد خبر: ۵۳۷۲۴

سرمربی فولاد یزد در فاصله چند ساعت مانده به دیدار تیمش مقابل تیم متمول خونه به خونه در گفت و گو با خبرنگار "دی اسپورت" گفت :بازی سختی پیش روی داریم چراکه در واقع تیم حریف به هیچ عنوان سیمای یک تیم دسته اولی را ندارد اما ما میزبان هستیم و قصد داریم با ارائه یک بازی منطقی و تماشاگرپسند به مقاصدمان دست پیدا کنیم.

آسیابانپور در مورد شناخت از حریف هم گفت : به خوبی تیم خونه به خونه را آنالیز کرده ایم و از این تیم شناخت خوبی داریم . بطور حتم از  نقاط ضعف حریف وارد خواهیم شد تا به هدفمان برسیم.البته ابتدا نباید فراموش کنیم که ما با یک تیم کاملأ حرفه ای روبرو هستیم.

سرمربی یزدی ها در مورد آمادگی روانی شاگردانش پس ازشکست سنگین هفته گذشته در مقابل مس رفسنجان هم اینچنین توضیح داد : با تمرینات و صحبت هایی که طی این هشت روز با بازیکنان انجام داده ایم بازی با مس را به بوته فراموشی سپرده ایم. به نظر من بازی با رفسنجان و اتفاقات و نتیجه ای که در آن دیدار رقم خورد از حوادث نادر فوتبال بود که کمتر تکرار می شود .
ما زمان آماده سازی پیش فصل را از دست داده ایم و از آنجاکه بازیکنان ما جوان هستند زمان می برد از نظر روانی به آمادگی مطلوب برسند. باید بگویم خوشبختانه روز گذشته مهندس موسوی نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی هم بر سر تمرینات ما حاضر شدند و با صحبت هایی که انجام شد و قول هایی که دادند تیم از نظر روحی تا حدود زیادی بازسازی شد .با تمام این تفاصیل و به امید خدا امروز هوادارانمان را راضی به خانه میفرستیم.

صحبتهای پایانی آسیابانپور به نقش هواداران برمی گشت :
اعتقاد دارم در وضعیت کنونی هواداران به خصوص در بازی های خانگی مهمترین رکن موفقیت ما هستند . چشم امید ما به حمایت این عزیزان است . از همین جا دست یاری بسوی تمامی هواداران ، پیشکسوتان و مسئولان استانی دراز می کنم و خواهش میکنم به خاطر جوانان این شهر و آینده آنها هم که شده ما را تنها نگذارند .
در پایان از خبرگزاری دی اسپورت و شما هم که وقت گذاشتید و مثل همیشه حامی نماینده استان هستید تشکر و قدردانی میکنم.

مصاحبه : عباس کلانتری