۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
محرمی و فنونی زاده استقلالی بودند

افشاگری جذاب سرپرست آبی ها

دی اسپورت: سرپرست تیم استقلال تهران گفت: مگر چند بازیکن پرسپولیس استقلالی نیستند؟
کد خبر: ۵۴۷۴۸

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، نصرالله عبداللهی  درباره فیلمی که از مجید حسینی منتشر شده و در آن به پرسپولیسی بودن خود اعتراف کرده است اظهار داشت: من این فیلم را ندیده ام اما فکر نمی کنم چیز مهمی باشد. خیلی از پرسپولیسی ها هم قبلا استقلالی بودند. این مسایل نباید خیلی بزرگ شود زیرا همه ما را از اصل فوتبال غافل می کند.

وی افزود: از قدیم این مسایل بوده است. حتی در دوره ای که خود ما فوتبال بازی می کردیم. خیلی ها طرفدار تاج بودند اما به پرسپولیس رفتند و برعکس خیلی ها هم ابتدا پرسپولیسی بودند و بعدا به تاج آمدند. نکته این است که هیچکدام آنها وقتی پیراهن یک تیم را بر تن کردند ذره ای کم کاری نکردند. 

عبداللهی بیان داشت: در زمان خود من مجتبی محرمی بازی می کرد که استقلال را دوست داشت. خود مرتضی فنونی زاده هم استقلالی بود. مجتبی محرمی دوست داشت استقلال را اما به خدمت سربازی رفت و وقتی برگشت پرسپولیسی ها سراغش رفتند این را هم بگویم که وقتی هم پرسپولیسی شد از خیلی ها پرسپولیسی تر بود. 

سرپرست تیم استقلال اضافه کرد: همین حالا من می شنوم که برخی بازیکنان پرسپولیس قبلا استقلالی بوده اند. فکر نمی کنم این مسایل مشکلی درست کند چون این بازیکنان وقتی تیم شان را انتخاب می کنند دیگر علایق گذشته شان را در نظر نمی گیرند. 

عبداللهی در پایان درباره وضعیت استقلال گفت: از فردا مجدد استارت می زنیم . من قبلا هم گفته ام که این تیم آرام آرام درست می شود. الان هم تعطیلی لیگ به نفع ماست و می توانیم شرایط بهتری را داشته باشیم.



ترند های روز