۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
اختصاصی دی اسپورت،

وقتی سرمربی استقلالی حریفش را 6 تایی می کند

دی اسپورت:تیم فوتبال پاس همدان کارا شیراز را با6گل در هم کوبید.
کد خبر: ۶۳۳۵۴

به گزارش"دی اسپورت"،در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال تیم متحول شده پاس همدان در یک بازی خارج از خانه میهمان کارا شیراز بود که موفق شد با نتیجه  پر گل6بر1این تیم را شکست دهد.


مهدی محمد زاده خیلی زود و در دقیقه24پاسی ها را به گل اول رساند اما پاس که از ابتدا برای پیروزی به میدان آمده بود عقب نکشید و محمد مهری دقیقه33پاس همدان را به گل دوم رساند.


پس از این گل کارا شیراز جلو کشید و 3دقیقه بعد گل نخست برای این تیم به ثمر رسید.


اما نیمه دوم نیز که به نیمه مربیان معروف است را باید به لطیفی اختصاص دهیم چرا که شاگردان لطیفی در این نیمه 4گل به ثمر رساندند.


صادق رضا نیا و مسعود رمضانی هر کدام 2گل برای پاس همدان در نیمه دوم به ثمر رساندند.


علی لطیفی موفق شد حریف شیرازی خود را 6تایی کند اما رای فیفا مبنی بر کسر6امتیاز از پاس همدان مانع از این شد که پاس بتواند به مرحله دوم صعود کند چه بسا که اگر آن رای صادر نشده بود تیم متحول شده پاس همدان می توانست با لطیفی به راحتی به مرحله دوم و حتی لیگ یک صعود کند.


پاس همدان با 26امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارد و عملا نه شانس صعود دارد و نه شانس سقوط مگر اینکه فیفا رای خود را زودتر صادر و کسر 6امتیاز را لغو کند که در آن صورت پاس همدان در یک فینال تمام عیار باید در هفته پایانی برای صعود با سردار بوکان پر هوادار پیکار کند.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری