۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
در گفت و گو با دی اسپورت:

مهرداد آوخ: برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان می رویم

دی اسپورت: مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان معتقد است شرایط تیمش در مقایسه با سایر تیم های مدعی صعود به لیگ برتر بهتر است.
کد خبر: ۶۳۹۴۲

به گزارش "دی اسپورت": مهرداد آوخ مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص آخرین وضعیت تیمش پیش از دیدار با تیم مس رفسنجان گفت:

 

تیم ما در حال حاضر شرایط خوبی دارد و بازیکنان نیز آماده بازی با تیم مس رفسنجان هستند، با صدر جدول تنها سه امتیاز فاصله داریم که این فاصله امتیازی نیز قابل جبران است.

 

وی در مورد شرایط خود و تیم گل گهر و همچنین کسب نتایج لازم در دیدارهای باقی مانده نیز اذعان کرد:

 

همانطور که گفتم هم تیم خوبی داریم و هم بازیکنان خوبی، مطمئن باشید که در حد توان تلاش می کنیم تا نتایج لازم را کسب کنیم.

 

مهاجم ریز نقش و با تکنیک تیم گل گهر در رابطه با کاهش آمار گلزنی تیمش در نیم فصل دوم رقابت ها نیز اظهار داشت:

 

خوب این امر طبیعی است در نیم فصل دوم تیم ها بسته تر و با احتیاط بیشتری کار می کنند اما باز با این اوصاف ما در هر بازی گل زده ایم، مطمئن باشید روندمان نیز بهتر می شود و ادامه پیدا می کند.

 

آوخ در پاسخ به این سوال که با توجه به بازی های باقی مانده تیم های مدعی صعود به لیگ برتر برخی معتقدند که تیم گل گهر از شانس کمتری برای صعود نسبت به سایر تیم ها برخوردار است نیز بیان کرد:

 

اگر به جدول نگاه کنید متوجه می شوید که شرایط تیم ما نسبت به سایر تیم های مدعی بهتر است چون هم با تیم سپیدرود و هم با تیم پارس جنوبی که حریفان اصلی ما هستند در سیرجان بازی داریم، معتقدم شرایط ما نسبت به سایر تیم ها بهتر است حتی تیم سپیدرود.

 

وی در پایان در خصوص بازی این هفته تیمش با تیم مس رفسنجان نیز گفت:

 

بازی سختی است چون تیم مس رفسنجان هم مربی و هم بازیکنان خوبی دارد اما با تمام این اوصاف ما برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان می رویم و فقط به سه امتیاز این دیدار فکر می کنیم.

 

 

خبرنگار: سید مهدی حق گوی



ترند های روز