۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

نیما میرزازاد: هیچ برخوردی با بازیکن حریف نداشتم

تیم ملی ایران تیم خیلی خوب و همدلیداریم و با اتکا به همین همدلی سعی می کنیم در جام جهانی بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم تا فوتبال ایران و ایرانی را زبانزد خاص و عام کنیم.
کد خبر: ۶۵۹۶۶

دی اسپورت- یوسف قاسمی : تیم ملی فوتبال جوانان ایران در اولین دیدارش در جام جهانی موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. دقایقی پس از مسابقه  با نیما میرزازاد، گلر تیم ملی جوانان که اولین حضورش در جام جهانی را با کلین شیت به پایان رساند، ارتباط برقرار کردیم تا نظر او را در مورد این مسابقه جویا شویم.

نیما میرزاد، گلر تیم ملی جوانان در مورد بازی برابر کاستاریکا به خبرنگار دی اسپورت گفت: خدا را شکر می کنم که در اولین دیدارمان موفق به پیروزی شدیم. کاستاریکا تیم خیلی خوبی بود که فشار زیادی را روی دروازه ما ایجاد کرد ولی بچه های ما هم به خوبی توانستند انچه که مربیان خواسته بودند را در زمین مسابقه پیاده کنند و پیروز شویم.

میرزاد ادامه داد: پیش از آغاز مسابقه همه بچه ها یک هدف را مشخص کرده بودند و همه می خواستیم که از این دیدار با دست پر خارج شویم تا با امید به بازی های آینده پا بگذاریم که شکر خدا به این خواسته خودمان رسیدیم.

گلر تیم ملی جوانان در مورد شناخت بازیکنان تیم ملی از زامبیا، افزود: تا به امروز قبل از هر مسابقه کادرفنی و کادر آنالیز تیم ملی به خوبی بازی های حریفان را دیده و نقاط ضعف و قدرت شان را برای ما تشریح کرده اند. زامبیا تیم بسیار خوب و قدرتمندی است از آفریقا که مانند همه تیم های آفریقایی قدرت بدنی مهمترین نقطه قدرت شان است. همین که زامبیا توانست پرتغال را شکست دهد نشان می دهد که چه تیم خوب و یکدستی است.

میرزاد نظرش در مورد نتیجه دیدار برابر زامبیا را اینگونه بیان کرد: اینکه چه نتیجه ای رقم بخورد را تنها خدا می داند ولی در مسابقات جام جهانی در رده پایه معمولا همه تیم ها به هم نزدیکند و خیلی از تیم ها می آیند که مدعی باشند و زامبیا هم بدون شک برای درخشش مقابل ما قرار می گیرد و می خواهد مانند ایران شگفتی مسابقات را خلق کند.

گلر تیم ملی با بیان اینکه جام جهانی ویترینی است که همه بازیکنان سعی می کنند هر چه در توان دارند را به معرض نمایش بکذارند تا از همین جا به اروپا راه یابند، ادامه داد:

تیم ملی ایران تیم خیلی خوب و همدلی است که با استفاده از همین همدلی توانست در بازی های آسیایی خوش درخشیده و به جام جهانی راه یابد. با اتکا به همین همدلی سعی می کنیم در جام جهانی بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم تا فوتبال ایران و ایرانی را زبانزد خاص و عام کنیم.

میرزاد در ادامه افزود: بدون شک بازی برابر کاستاریکا برای ما تمام شد و ما از امروز تنها به مسابقه برابر زامبیا فکر می کنیم و امیدواریم از این بازی یک نتبیجه خیلی خوبی کسب کرده تا دل مردم شاد شود. اگر در بازی پیش رو بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم از گروه خود صعود می کنیم که می تواند برای ایران دست آورد خیلی بزرگی باشد زیرا در 40 سال اخیر هیچ تیمی در رده جوانان نتوانسته بود به این مهم برسد.

گلر تیم ملی جوانان در مورد برخوردش با بازیکن حریف در اواسط مسابقه گفت: من اصلا برخوردی با بازیکن حریف نداشتم و تنها با دست چپم توپ را مهار کردم و هیچ اتفاقی نیفتاد.

نیما میرزاد در پایان گفت: از مردم ایران می خواهیم که ما را از دعا خیر خود محروم نکنند و ما هم قول می دهیم هر چه در توان داریم را به معرض نمایش بگذاریم تا پرچم ایران را در جام جهانی جوانان برافراشته کنیم.