۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
در گفتگو با دی اسپورت؛

محمودفکری:بازیکنان مد نظرمان باپیشنهادات لیگ برتری مواجه اند

دی اسپورت: سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: ما سعی خود را میکنیم در مورد تمام گزینه هایی که به ما پیشنهاد میشود بهترین انتخاب را انجام دهیم زیرا تیم ما به بازیکنی نیاز دارد که به کمکش بیاید.
کد خبر: ۶۶۳۸۴

به گزارش"دی اسپورت"، سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: ما سعی خود را میکنیم در مورد تمام گزینه هایی که به ما پیشنهاد میشود بهترین انتخاب را انجام دهیم زیرا تیم ما به بازیکنی نیاز دارد که به کمکش بیاید.

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته این تیم به خبرنگار ما گفت: در این برهه زمانی در حال صحبت با بازیکنان فصل فصل گذشته تیممان هستیم که با بعضی از این بازیکنان به توافق رسیده ایم و در کنار این موضوع جلسات و رایزنی هایی نیز با بازیکنان جدید مد نظرمان انجام داده ایم تا تیم خوبی را آماده کنیم و استارت بزنیم.

وی در ادامه درمورد استارت تیمش گفت: به احتمال زیاد از 20 خرداد ماه به بعد این اتفاق خواهد افتاد و با توجه به اینکه زمان آغار مسابقات هنوز مشخص نشده است و تاریخ تعیین شده ای ندارد ما تمرینات را جهت حضور خوب و قدرتمند در بازی ها به زودی آغاز خواهیم کرد.

وی در مورد شایعات مربوط به نقل و انتقالات این تیم گفت: ما سعی خود را میکنیم در مورد تمام گزینه هایی که به ما پیشنهاد میشود بهترین انتخاب را انجام دهیم زیرا تیم ما به بازیکنی نیاز دارد که به کمکش بیاید و ما باید راجب گزینه که در نظر داریم ابتدا تایید فنی کنیم و پس از تایید فنی در مورد سابقه بازیشان و حتی خصوصیات اخلاقی از بازیکنمان تاییدیه بگیرم و این روندیست که ما در جذب بازیکن پی میگیریم و از هرکسی که بتواند به ما کمک کند دعوت خواهیم کرد که با ما همکاری کند و کسانی هم که از ما فاصله گرفتند یا صحبتشان در حد شایعه ماند قطعا نمیتوانند به ما کمک کنند.

وی در پایان در مورد برنامه این تیم برای صعود به لیگ برتر گفت: با توجه به بودجه ای که برای بستن تیم در نظر شده است، ما تمام تلاشمان را میکنیم تا نفرات لازم را جذب کنیم چون در حال حاضر به عنوان مثال دست روی هر بازیکنی که میگزاریم با پیشنهاد های خیلی بهتر مواجه شده است و در حال انتخاب مقصد آینده خود است. یک سری از بازیکنانی که در نظر داریم با پیشنهاد های خوب لیگ برتری مواجه شده اند که باید منتظر بمانیم و تمام تلاش خود را بکنیم تا با آن بودجه ای که برای نقل و انتقالات در اختیار داریم بازیکنانی را جذب کنیم که بتوانند به ما کمک کنند و خودمان را آماده بازیها کنیم و با کمک همه مردم و مسئولین یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم.

خبرنگار:مجتبی جلیلی



ترند های روز