۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
از عملکرد بازیکنانم مقابل خونه به خونه رضایت دارم؛

بصیری: داور برنامه هایمان برای این بازی را به هم ریخت

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: از عملکرد بازیکنانم در دیدار با خونه به خونه رضایت دارم.
کد خبر: ۷۱۶۵۳

به گزارش «دی اسپورت» و به نقل از باشگاه آلومینیوم، حامد بصیری در پایان دیدار تیمهای آلومینیوم و خونه به خونه بابل در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در بحث فنی توانستیم عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم و از این حیث از عملکرد بازیکنان تیم رضایت دارم.

وی خاطرنشان کرد: تیم حریف ۹۰ دقیقه نه در نیمه خود بلکه در محوطه جریمه خود جمع شده بود و در تمامی دقایق مسابقه ما در حال حمله به دروازه حریف بودیم اما توپهایمان با بدشانسی وارد دروازه نشد.

سرمربی تیم آلومینیوم در ادامه به انتقاد از عملکرد داور این دیدار پرداخت و گفت: در مورد داوری در بازی های قبل اصلا صحبتی نكردم ولی قضاوت امروز واقعا در سطح اين بازي نبود، در صحنه ابتدای بازی، داور توپی که به اوت رفت را كرنر اعلام كرد که همان توپ وارد دروازه شد و تمام برنامه های ما را در همان آغاز راه به هم ریخت.

بصیری تصریح کرد: در چند صحنه ديگر داور مسابقه پنالتیهای ما را ندید تا به مانند هفته های قبل در این هفته نیز از داوری صدمه بخوریم، سوالی که در این بین مطرح است این که مگر می شود داوری که روز گذشته داور چهارم یکی از دیدارهای لیگ برتر بوده است، امروز در لیگ یک قضاوت کند؟

وی در پایان خاطرنشان کرد: در تمام طول هفته با تمرينات فشرده و آناليز تيم حريف برنامه ريزی مناسبی براي اين ديدار كرده بوديم و حتی مي توانستيم با اختلاف زياد برنده از زمين خارج شويم اما متاسفانه داور با قضاوت ضعيف اين برد و امتياز را از ما گرفت.



ترند های روز