۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر:

ادامه همکاری با پاشازاده امکانپذیر نبود

مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر گفت: برای مهدی پاشازاده که از مربیان آینده دار است آرزوی موفقیت می‌کنم. یکسری خط قرمزهایی داشتیم که عبور از آن ممکن نبود.
کد خبر: ۷۳۶۳۰

به گزارش «دی اسپورت»؛ مدیران تیم فوتبال نساجی قائمشهر در پایان نیم فصل نخست لیگ دسته اول در حالی که تیم شان در رده سوم جدول رده بندی قرار داشت دست به تغییر و تحول زدند و مهدی پاشازاده را برکنار و به جای او داود مهابادی را به خدمت گرفتند.

علی امیری مدیرعامل این باشگاه در همین رابطه اظهار داشت: متاسفانه به دلایلی احساس کردیم ادامه همکاری با مهدی پاشازاده امکان پذیر نیست و به همین خاطر تصمیم گرفتیم برای بهبود شرایط و کسب نتایجی بهتر، تغییراتی در کادرفنی تیم ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: باشگاه نساجی مازندران از زحمات مهدی پاشازاده قدردانی کرده و برای این مربی جوان در آینده مسیر ورزشی‌اش آرزوی موفقیت دارد اما یکسری اصول و خط قرمزهایی هم بود که به آن پایبند بوده و عبور از آن برای ما ممکن نبود. بر این اساس و طبق قوانین فوتبال حرفه‌ای باشگاه نساجی حق خود دانست که به دنبال پیشرفت و بهبود شرایط تیم باشد و تصمیماتی غیر احساسی بگیرد.

امیری در پایان خاطر نشان کرد: هواداران نجیب و خوب نساجی مازندران نگران نباشند. به همه اطمینان می‌دهم نیم فصل دوم را با داود مهابادی و تغییرات اجتناب ناپذیر اخیر بهتر و با قدرت بیشتر ادامه داده و ان‌شالله با کمک تمامی دوستداران و حامیان نساجی، به لیگ برتر صعود کنیم.

 

 

منبع: مهر