۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۵
اختصاصی دی اسپورت،

انتقام خفیف بعثت کرمانشاه از شهرداری بم

دی اسپورت:بعثت کرمانشاه در هفته پانزدهم لیگ دسته دوم با یک گل از سد شهرداری بم گذشت.
کد خبر: ۷۳۶۴۶

به گزارش"دی اسپورت"،در یکی از دیدارهای حساس هفته پانزدهم لیگ دسته دوم بعثت کرمانشاه در ورزشگاه انقلاب میزبان شهرداری بم بود که در نهایت این بعثتی ها بودند که موفق شدند انتقام دور رفت را با یک گل بگیرند.

 

بازیکنان بعثت کرمانشاه:

 

میلاد قمری-میلاد رستمی-مهدی سرداری-پدرام قاضی پور-آرش کورسانی-پوریا درکه-پوریا خضری-میلاد نجمی-سجاد سیاه کمری-علی محمدی-مهران احمدی

 

سرمربی:جهانبخش جعفری

 

سرپرست:کیومرث لرستانی

 

بازیکنان شهرداری بم:

 

هادی ریش اصفهانی-محمد جواد صادقی زاده-کیهان میرزاده-علی وزیری-علی اصغر توکلیان-فرزاد درویشی-افشین سلطانی-شهاب شهداد نژاد-سید صادق میر صفایی-احمد محمدیان پور-کامبیز دهقانی

 

سرمربی:اردشیر البندی

 

بازی را می توان به دو نیمه مجزا از هم تبدیل کرد در نیمه نخست با توجه به اینکه بعثتی ها نیاز مبرم به کسب3امتیاز داشتند با احتیاط بیشتری بازی می کردند که همین امر باعث شده بود حملات شهرداری بم زهردار تر شود اما در نیمه دوم این بعثت بود که با کنار گذاشتن بازی محتاطانه حملات پر دامنه ای بر روی دروازه بمی ها ترتیب داد که در نهایت نیز موفق شد با یک گل این تیم را شکست دهد.

 

بازی با10دقیقه تاخیر آغاز شد و در ابتدا بازیکنان1دقیقه به خاطر سالروز درگذشتگان زلزله بم و چهلم درگذشتگان زلزله کرمانشاه سکوت کردند.

 

دقیقه9ضربه سر خطرناک کامبیز دهقانی به شکلی خطرناک از کنار دروازه بعثت به بیرون رفت.

 

دقیقه13نفوذ خطرناک وزیری پناه از سمت راست و پاس تو در این بازیکن موقعیت ایده آلی نصیب بازیکنان شهرداری بم کرد اما شوت محمدیان دقت لازم را برای گل شدن نداشت.


دقیقه23روی یک ضد حمله پوریا خضری توپی را برای علی محمدی در پشت محوطه جریمه شهرداری بم کاشت اما محمدی قدر این موقعیت را ندانست.


دقیقه43ضربه کاشته خطرناک وزیری را گلر بعثت به خوبی دفع کرد.

 

دقیقه45میلاد رستمی و پوریا خضری میتوانستند دروازه شهرداری بم را باز کنند اما این موقعیت ها هم تبدیل به گل نشد تا دو تیم بدون گل به رختکن بروند.

 

بعثت کرمانشاه نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و چند موقعیت مسلم گلزنی را روی دروازه تیم میهمان ایجاد کرد که با توجه به دفاع مطلق این تیم هیچ یک تبدیل به گل نشد.

 

سرانجام در دقیقه72در حالی که بعثت حملات متعددی را بر روی دروازه شهرداری بم ترتیب میداد شوت میلاد نجمی از پشت محوطه جریمه در راه به کیهان میرزاده برخورد کرد تا بعثت به گل نخستش دست یابد.

 

پس از این موقعیت بعثت به خوبی بازی را کنترل کرد تا 3امتیاز با ارزش این بازی را بدست آورد و به نوعی انتقام باخت سنگین دور رفت را بگیرد.

 

بعثت در این بازی 4شوت به سمت دروازه زد که2شوت در چارچوب بود و شهرداری بم 6شوت به سمت دروازه زد اما فقط2شوت آن در چارچوب بود.

 

بعثت کرمانشاه با این3امتیاز21امتیازی شد و هفته آینده در دیداری دشوار باید در خرم آباد به مصاف خیبر این شهر برود.

 

شهرداری بم نیز با این باخت 14امتیازی باقی ماند و در رده نهم جدول قرار گرفت.این تیم هفته بعد باید در خانه از پالایش آبادان مدعی میزبانی کند.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری



ترند های روز