۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

نوعی : بابلسر سال آینده میزبان المپیاد ورزش های ساحلی کشور است

تیم شهید فرجی بابلسر در اولین دوره لیگ متمرکز راگبی استان مازندران که با حضور شش تیم از شهرهای بابل، ساری و بابلسر و نکا در این شهر برگزار شد، عنوان قهرمانی را به دست آورد.
کد خبر: ۷۵۴۵۰

دومان نوعی مسئول کمیته راگبی بابلسر و مسئول برگزارکننده اولین دوره مسابقات راگبی ساحلی استان مازندران به خبرنگار دی اسپورت گفت :حدود ۴ ماه پیش که مسئولیت راگبی شهرستان به بنده محول شد بلافاصله فراخوان استعداد یابی دادیم و در ۶ آذر ماه اولین دوره استعدادیابی در بابلسر برگزار شد.

 

سپس تمرینات بطور منظم برگزار شد و بیش از ده بازیکن بابلسری به اردوی تیم استان مازندران جهت شرکت در مسابقات کشوری دعوت شدند.

پس از تشکیل اولین تیم،بابلسر میزبان اولین دوره مسابقات راگبی ساحلی مازندران یادواره اولین شهید بابلسر جام شهید جلال فرجی شد که ۶ تیم در این مسابقات شرکت کردند و در نهایت تیم شهید فرجی بابلسر قهرمان استان شد.

 

دومان نوعی اظهار داشت:با همت هیات انجمن های ورزشی بابلسر،این شهر در مرداد ماه سال ۹۷ میزبان دومین دوره المپیاد ورزش های ساحلی و آبی خواهد بود که راگبی یکی از رشته های شرکت کننده در این تورنمنت خواهد بود.

 

 

لازم به توضیح است این دوره از مسابقات بسیار منظم و فراتر از مسابقات استانی در بابلسر برگزار شد و در نهایت تیم میزبان قهرمان این دوره از مسابقات شد.



ترند های روز