۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹

محمود زاده : پیشنهاد سهمیه بازیکن زیر ۲۵ سال فعلا در هیات رئیسه تصویب نشد

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: پیشنهاد تخصیص سه سهمیه بازیکن زیر ۲۵ سال برای باشگاه‌های لیگ برتری فعلا در هیات رئیسه سازمان لیگ تصویب نشده است.
کد خبر: ۷۹۷۳۰

به گزارش"دی اسپورت"، فریبرز محمود زاده در مورد وضعیت سهمیه‌ بازیکنان تیم‌ها در لیگ برتر فصل آینده و اختصاص سهمیه بازیکنان زیر ۲۵ سال برای تیم‌ها عنوان کرد: در حال حاضر مثل فصل گذشته تیم‌های لیگ برتری مجاز به جذب ۱۸ بازیکن بزرگسال، ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال و ۱۵ بازیکن امید و بازیکن جوانان هستند. بازیکنان امید و جوانان تا زمان پایان نقل و انتقالات نیم فصل می‌توانند به فهرست تیم‌ها اضافه شوند و محدودیت زمانی در مورد بازیکنان امیدو جوانان  وجود ندارد.

 

وی افزود: پیشنهاد برخی مربیان لیگ برتری افزودن سه بازیکن زیر ۲۵ سال به فهرست تیم‌ها بود که این پیشنهاد به هیات رئیسه سازمان لیگ ارایه شد و در هیات رئیسه در مورد این پیشنهاد بحث و تبادل نظر صورت گرفت ولی فعلا این پیشنهاد به تصویب نرسیده است زیرا هیات رئیسه معتقد است که باید در مورد این پیشنهاد کار کارشناسی بیشتری صورت بگیرد و این پیشنهاد در جلسات آینده هیات رئیسه سازمان لیگ دوباره بررسی خواهد شد.

 

منبع : فارس