۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

مجیدی : نساجی بهترین امکانات تمرینی را دارد

سرپرست باشگاه نساجی مازندران نسبت به صحبت های سیامک کوروشی واکنش نشان داد
کد خبر: ۸۰۶۳۳

به گزارش"دی اسپورت"، ساعتی پیش سیامک کوروشی، یکی از بازیکنان جدید نساجی که  قراردادش با این باشگاه پس از چند روز فسخ شده است، مصاحبه ای در خصوص باشگاه نساجی انجام داد و مواردی را مطرح کرد، به همین دلیل با فرزاد مجیدی، سرپرست این باشگاه تماس گرفتیم.

 

فرزاد مجیدی، سرپرست باشگاه نساجی مازندران در خصوص صحبت های کوروشی( پس از توضیح خبرنگار دی اسپورت) به خبرنگار دی اسپورت گفت؛ در ابتدا باید بگویم که متاسفانه فوتبال اینگونه شده و بازیکنی که نمی تواند نظر کادرفنی را جلب کند، به جای اینکه بیشتر تلاش کند، راه مصاحبه را در پیش می‌گیرد. به همین دلیل همین جا عنوان می کنم که کوروشی پس از حضور در تمرینات نساجی، از نظر فنی و بدنی آماده نبود و کادرفنی از طریق باشگاه به مدیربرنامه‌های این بازیکن اطلاع داد که دیگر نیازی نیست در تمرینات حضور داشته باشد.

 

مجیدی در خصوص امکانات این باشگاه گفت: واقعا نمی دانم منظور این بازیکن از امکانات چیست، زیرا باشگاه بهترین امکانات تمرینی از قبیل زمین تمرین اختصاصی، بهترین البسه، جی پی اس و ... را برای بازیکنان مهیا کرده و دیگر نمی دانم باید چه چیزی داشته باشد؟ به طوری که به جرات می توانم بگویم باشگاه نساجی بهترین امکانات تمرینی را در بین باشگاه های لیگ برتری دارد.

 

سرپرست باشگاه نساجی در خصوص نقل و انتقالات باشگاه گفت: نفرات مدنظر کادرفنی با تلاش مدیران باشگاه جذب شده اند و طی روزهای آینده چند بازیکن باقی مانده نیز جذب باشگاه خواهند شد و تمرینات مان را با نفرات کامل پیگیری می کنیم.

 

 

فرزاد مجیدی در پایان در مورد بازی امشب تیم ملی مقابل پرتغال گفت: انشالله من امیدوارم که اتفاقات به گونه ای رقم بخورد که با صعود تیم ملی به دور دوم جام جهانی، مردم ایران خوشحال شوند.



ترند های روز