۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹

سیاست عجیب پارس جنوبی در تسویه حساب‌ها

پارس جنوبی مطالبات فصل گذشته مهدی تارتار را به طور کامل تسویه کرده اما مطالبات دستیارانش را نپرداخته. طلب بازیکنانی که با باشگاه تمدید کرده‌اند را پرداخته اما بازیکنانی که جدا شدند، هنوز طلبکارند!
کد خبر: ۸۲۰۹۴

به گزارش"دی اسپورت"، باشگاه پارس جنوبی  سیاست عجیبی در تسویه حساب با کادرفنی و بازیکنانش دارد. سیاستی که کمتر به عدالت نزدیک است. این باشگاه مطالبات فصل گذشته مهدی تارتار، سرمربی تیم را به طور کامل تسویه حساب کرده اما مطالبات دستیارانش را نپرداخته است. همچنین طلب بازیکنانش که با باشگاه تمدید قرارداد کرده‌اند را پرداخت کرده اما بازیکنانی که نماندند و جدا شدند، همچنان از این باشگاه طلب دارند.

 

این را حسین پاشایی، دستیار مهدی تارتار هم تأیید کرده و در شرایطی که تارتار همه مطالباتش را از باشگاه دریافت کرده، از طلب خود می گوید: «باشگاه با بازیکنان تسویه حساب کرده و در تلاش است که مطالبات اعضای کادرفنی را هم بپردازد. البته بازیکنانی که از تیم جدا شده اند هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده اند و باشگاه برای پرداخت بدهی‌های آن‌ها برنامه ریزی می کند.»

 

البته خبرها از باشگاه پارس جنوبی حاکی از آن است که پیش از این مهدی تارتار به باشگاه پیشنهاد داده بود که فقط با بازیکنانی تسویه حساب شود که قرارداد خود را با باشگاه تمدید می کنند.»

 

منبع : روزنامه ایران ورزشی



ترند های روز