۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰
سرمربی سیاه جامگان مشهد؛

حنطه: به دنبال جذب بازیکنان بومى هستیم / انجام کارهای سخت را دوست دارم

مدیران سیاه جامگان مشهد بالاخره پس از از کش و قوس های فراوان علی حنطه را به عنوان سرمربی خود معرفی کردند.
کد خبر: ۸۲۳۸۶

به گزارش"دی اسپورت"، علی حنطه در مورد زمان آغاز تمرینات سیاه جامگان به خبرنگار دی اسپورت گفت: ما کارمان را از فردا آغاز می کنیم. هدف مان این است که از پتانسیل فوتبال و جوانان مشهد به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم و به همین دلیل بیشتر به دنبال بومی گرایی هستیم و اگر بازیکنان استان نتوانستند نظرمان را جلب کنند به دنبال بازیکنان دیگر می رویم.

 

حنطه در مورد زمان اندکی که تا آغاز فصل باقی مانده گفت: من با علم به این موضوع هدایت سیاه جامگان را پذیرفتم و اگر کارنامه من طی چند سال اخیر را نگاه کنید، متوجه می شوید که هر وقت تیمی از نظر مالی مشکل داشته یا جایگاه خوبی در جدول نداشته، مسوولیت هدایت آن را پذیرفتم. به شخصه از انجام کارهای سخت لذت می برم زیرا به توان خودم ایمان دارم.

 

سرمربی سیاه جامگان در مورد مشکل نقل و انتقالاتی تیم ادامه داد: به واسطه بدهی به بازیکن خارجی از نقل و انتقالات محروم هستیم ولی مدیران تیم قول داده اند طی چند روز آینده این مشکل را حل کنند و مطمنم به قول شان عمل خواهند کرد.

 

حنطه در مورد هدف باشگاه در این فصل گفت: بدون شک با توجه به زمانی که تا آغاز لیگ در اختیار داریم، اولویت اول باشگاه حفظ سهمیه است که انشالله به این مهم دست می یابیم.

 

علی حنطه در پایان با بیان اینکه برای حفظ سهمیه تیم دست نیاز به سوی هواداران و مسوولین دراز می کنم، افزود: به هر حال زمان زیادی تا آغاز لیگ نمانده و می دانم که کار خیلی سختی را پیش را داریم. به همین دلیل از همه کسانی که فکر می کنند می توانند به ما کمک کنند خواهش می کنم که این کمک را از ما دریغ نکنند تا انشالله به کمک هم بهترین نتایج را رقم بزنیم.



ترند های روز