۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
سرمربی فجرسپاسی شیراز؛

صالح : مهیای بازی جوانمردانه توام با امتیاز هستیم

سرمربی فجرسپاسی شیراز گفت : با تمام احترامی که به تیم اکسین البرز قائل هستیم برای ارائه یک بازی جوانمردانه توام با امتیاز آماده شده ایم
کد خبر: ۸۲۷۴۳

به گزارش"دی اسپورت"، مجيد صالح سرمربي فجر شهيد سپاسي شیراز در خصوص بازي هفته اول مقابل تيم اكسين البرز گفت : هميشه بازي هاي ابتدايي ليگ سخت مي باشد چرا كه تیم ها كمترين ميزان شناخت را از همدیگر دارند اما تيم اكسين از كادر فني خوب و بازيكنان با تجربه بهره مي برد اما ضمن احترام به مجموعه اكسين البرز خود را مهياي يك بازي جوانمردانه و توام با امتياز کرده ایم.

 

وي ادامه داد : علارغم اينكه زمان زيادي را براي بدنسازي و تمرينات پيش فصل نداشتیم و زمان زیادی را از دست داديم اما خدا را شكر توانستيم با انجام ايتم هاي فشرده و همچنين دو بازي تداركاتي در شيراز و برگزاري يک اردوي چهار روزه در تهران تا حدودي شناخت خوبي نسبت به شرايط تيم و بچه ها پيدا كنيم و اكنون آماده انجام اولين بازي ليگ مي باشيم.

 

سرمربی فجرسپاسی در خصوص تغييرات زياد در تيم و اينكه آيا ايجاد هماهنگي مستلزم زمان بيشتري مي باشد بیان داشت : همانطور كه مي دانيد حدود ٧٠٪؜ تغييرات در تيم داشتيم و قطعا هر چه از هفته هاي ابتدايي بگذرد تيم به هارموني مناسبي دست پيدا خواهد كرد و انشالله بازي هاي تماشاگر پسندي را ارائه خواهيم داد.

 

صالح افزود : شاكله تيم فصل كنوني را سربازان تشكيل داده اند و ما با اضافه نمودن چند بازيكن با تجربه اميدواريم بتوانيم زودتر شكل تيمي مناسبي پيدا كنيم تا با انجام بازي هاي زيبا دل هواداران شيرازي را شاد نماييم.

 

وي در پایان گفت : تمام تلاش مديريت باشگاه ،كادر فني و بازيكنان تيم ، رساندن تيم فجر سپاسي به جايگاه اصلي خود می باشد كه اين مساله با عزم عمومي و بطور مشخص حمايت مسئولين استاني و دلگرمي هواداران میسر خواهد بود‌‌.



ترند های روز