۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

نود ارومیه، 2 بازی 10 گل خورده!

نود ارومیه! یکی از تیم های حاضر دراین فصل از بازی های لیگ یک در دو بازی 10 گل خورده است بی آنکه گلی به ثمر برساند.
کد خبر: ۸۷۰۷۴

به گزارش «دى اسپورت»؛ از هم اکنون می توان پیش بینی کرد این تیم روزهای سختی برای بقاء در جدول بازی ها پیش رو خواهد داشت. به خصوص که از این بازی ها سه تیم به دسته پایین تر سقوط می کنند.


نود ارومیه دیروز در خانه خود 4 گل از گل گهر خورد و پیش از این هم 6 گل از تیم پرسپولیس در پاکدشت خورد تا شمار گل های خورده اش در دو بازی به 10 گل برسد!


سوال اینجاست اکنون این تیم چه شور و شعفی را به مردم ارومیه هدیه داده است؟ اگر قرار بود نود ارومیه این طور نتیجه بگیرد همان بهتر که در تبریز می ماند چون بابت این نتایج باید حرص خورد. شهروند فوتبالدوست ارومیه ای که این نتایج را می شنود بیشتر حرص خواهد خورد تا خوشحال شود.


امتیاز گسترش فولاد در لیگ یک در حالی به ارومیه رفت که طبق مصوبه فدراسیون فوتبال نقل و مکان تیم ها از شهری به شهر دیگر ممنوع شده بود!


ارومیه که مهد والیبال در ایران است می تواند در فوتبال هم تیم داشته باشد. فیفا می گوید فوتبال برای همه. منتهی اگر این شهر با برنامه ریزی و فراهم کردن ساختار در شهر تیم فوتبال در اختیار می گرفت و پله به پله بالا می آمد خیلی بهتر از این بود تا در لیگ یک – یک هفته 6 گل بخورد و هفته ی بعد 4 گل!



منبع: ورزش سه
ترند های روز