۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
شاهد فوتبال یک طرفه ای بودیم؛

جمشیدیان : تیم پاس تیم برتر میدان بود

سرمربی پاس همدان گفت : در بازی با شهرداری فومن موقعیت های بی شماری داشتیم و باید با اختلاف ۵ الی ۶ گل برابر این تیم پیروز می شدیم.
کد خبر: ۸۸۷۰۰
به گزارش"دی اسپورت" ؛ احمد جمشیدیان پس از پایان بازی با شهرداری فومن در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص بازی گفت : امروز فوتبال یک طرفه ای را شاهد بودیم در طول ۹۰ دقیقه تیم پاس عملکرد فوق العاده ای داشت و بیش از ۱۴ ، ۱۵ موقعیت گلزنی فوق العاده خوب را بدست آوردیم از این ناراحت هستم که بازی با نتیجه ۲ بر صفر تمام شد چرا که می توانستیم بالای پنج ، شش گل به تیم فومن بزنیم به هر حال در کل فوتبال یک طرفه ای بود و کیفیت بازی به خوبی نشان می داد که تیم ما تیم برتر میدان است.

وی ادامه داد : بازیکن گلزن باید خودخواه و حریص باشد به بازیکنانم امروز اجازه داده بودم که از هر کجای زمین که می توانند گلزنی کنند چرا که بازیکنان مان نیاز داشتند تا با گلزنی روحیه مضاعفی بگیرند.

سرمربی پاس در خصوص عملکرد تیم داوری بیان داشت : نمی دانم که دلیل ناراضی بودن تیم حریف از تیم داوری چه بود تیم فومن نتوانست یک توپ به محوطه جریمه ما بیاورد که بگویند در محوطه اتفاقی رخ داده و داور از آن چشم پوشی کرده است اکثر اتفاقات بازی در وسط زمبن رخ داد و هیچ خطای تاثیر گذاری در بازی وجود نداشت.

او در خصوص توهین هواداران پاس به سرمربی شهرداری فومن گفت : من اصلا این موضوع را قبول نمی کنم کنترل این مسائل نیز در حیطه کاری من نیست و این موضوع به کانون هواداران ارتباط دارد که باشگاه پاس کانون هوادارای هم ندارد ولی در مجموع کار درستی از سوی هواداران صورت نگرفت نظرمحمدی یکی از همبازیان من بود و از بازیکنان و مربیان خوش نام فوتبال کشورمان محسوب می شوند من از طرف باشگاه و هواداران پاس بابت توهین هایی که شد از ایشان عذرخواهی می کنم.
ترند های روز