۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
پیش بازی دیدار تیمهای شهرداری ماهشهر و مس رفسنجان

جدال بحران زدها در بندر

شهرداری ماهشهر و مس رفسنجان که حال روز خوشی در لیگ امسال ندارند در دیدار حساس به مصاف هم خواهند رفت.
نویسنده : محمد رضا زائری
کد خبر: ۸۸۸۸۰
به " گزارش دی اسپورت " ، در آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ دسته اول کشور و از ساعت 15:30 تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر میزبان مس رفسنجان خواهد بود .

دو تیمی که یکی از بدترین سالهای عمر ورزشی خود را تا اینجای لیگ پشت سر می گذارند و نتایج ضعیف این دو هواداران آنها را ناامید کرده است .

جدال بحران زدها در بندر

شهرداری ماهشهر با داوود مهابادی انتظار می رفت نتایج بهتری کسب کند ولی آنها فقط یک برد کسب کردند تا بلکه بتوانند با پوشش ضعف های خود خصوصاً در خط حمله در نیم فصل دوم قدرتمند ظاهر شوند.

مس رفسنجان پس از شروع طوفانی اش در اولین دیدار لیگ دچار افت محسوسی شد تا با برکناری سامره یک خارجی را روی نیمکت خود ببیند .

جدال بحران زدها در بندر

شاگردان میشو در حالی به ماهشهر سفر می کنند که در هفته یازدهم و در دربی ال مسینو با یک گل بازنده شدند و یک ضربه پنالتی حیاتی را از دست دادند تا شکستس دیگر را تجربه کنند.

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

شهرداری چی ها در 9 بازی انجام داده خود با احتساب هر بازی یک گل دریافت کرده اند که اگر کمی اشتباهات فردی این تیم در این خط کمتر شود قطعاً در نیم فصل دوم و در ادامه رقابتها عملکرد بهتری خواهند داشت.

جدال بحران زدها در بندر

شهرداری چی ها در خط آتش خود ضعیف و دور از انتظار ظاهر شدند و در واقع دومین خط دفاعی ضعیف لیگ را با 4 گل از آن خود کرده است.

مس رفسنجان نیز در خط دفاعی عملکردی ضعیف برجا گذاشته و با 17 گل خورده بهمراه نود ارومیه دومین خط دفاعی ضعیف لیگ را دارا می باشد .

جدال بحران زدها در بندر

عملکرد دو تیم در جدول :

دو تیم همسایه جدول جایگاه در منطقه مناسبی قرار ندارند و شهرداری ماهشهر با 7 امتیازی که کسب کرده در جایگاه چهاردهم قرار دارد و مس رفسنجان نیز با همین امتیاز و با تفاضل گل ضعیفت تر نسبت به میزبان خود در جایگاه سیزدهم جا خوش کرده است.

کوبل داوری :
این دیدار حساس را امید جمشیدی به کمکهای حمید نادری بلداجی ، سعید زیبا  ، پیام ساری اصلانی بر عهده خواهند داشت و ناظر داوری نیز قاسم واحدی خواهد بود .