۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
فقط داوران می توانند ما را شکست دهند!

میرزایی : گل گهر اسیر تاکتیک شهرداری شده بود

تیم فوتبال شهرداری تبریز در حالی برابر تیم مدعی و متمول گل گهر سیرجان تن به تساوی خانگی داد که اشتباه داور مسابقه در اخراج بازیکن میزبان پیروزی را از چنگ شاگردان حیدر جعفری خارج کرد.
کد خبر: ۸۹۳۰۲
به گزارش"دی اسپورت"؛ احد میرزایی سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز در خصوص تساوی تیمش برابر تیم گل گهر گفت : ما با اینکه برابر تیم رده دوم جدول بازی می کردیم اما در اغلب دقایق، صاحب توپ و میدان بودیم و توانستیم برتری خود را به حریف دیکته کنیم.

وی ادامه داد : ما در این بازی در همان ۱۰ دقیقه اول گل زدیم و چند موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم اما موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد. با این حال باز هم برتری از آن ما بود و بسیار بهتر از حریف کار کردیم.

میرزایی با اشاره به اینکه اشتباهات داوری در نتیجه این بازی تاثیرگذار بود، عنوان کرد : همانطور که گفتم تیم ما بسیار بهتر از حریف کار کرد و گل گهر اسیر بازی خوب ما شده بود اما متاسفانه داور مسابقه کار را خراب و با تصمیمات اشتباه خود، موجب از دست رفتن پیروزی ما شد.

میرزایی افزود : در نیمه اول خطای واضح مدافع گل گهر به روی مهاجم ما صددرصد پنالتی بود که مجید محمدی داور مسابقه به راحتی از آن چشم پوشی کرد. در نیمه دوم و در حالیکه ما بخوبی بازی را اداره می کردیم، داور به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد و دو دقیقه بعد از ۱۰ نفره شدن ما، تیم حریف به گل تساوی رسید. علاوه بر این دو مورد، داوران در طول مسابقه تصمیماتی را علیه ما و به سود گل گهر اعلام کردند که همه این تصمیمات شک برانگیز بود.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز با تمجید از بازی خوب بازیکنان این تیم برابر تیم مدعی گل گهر بیان داشت : تیم ما علارغم دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی یکی از فنی ترین تیم های حاضر در مسابقات است و به جرات می گویم که هیچ تیمی نمی تواند حریف شهرداری تبریز شود اما با این حال اعتراف می کنم که تیم ما برابر داوران هیچ توانی برای مقابله ندارد و فقط داوران هستند که می توانند شکست تیم شهرداری تبریز را رقم بزنند.

او یادآور شد : تاکنون در چند بازی اشتباهات داوری علیه تیم ما بوده و امتیازات زیادی را از این طریق از دست داده ایم اما با این حال ما به فوتبال پاک و بدون زد و بند اعتقاد داریم و بر خلاف بعضی از تیم ها می خواهیم نتایج را داخل زمین رقم بزنیم.