۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
جمشیدیان:

بازیکنی از جمع پاس جدا نمی شود/مسئولیتم سنگین تر شد

سرمربی تیم پاس گفت: هیچ بازیکنی از جمع تیم پاس جدا نمی شود و از عملکرد همه آنها رضایت دارم.
کد خبر: ۸۹۷۴۹
به گزارش دی اسپورت، احمد جمشیدیان امروز در تمرین شاگردانش افزود: همه ما شروع سختی در لیگ 2 داشتیم اما اتحاد و همدلی و تلاش اعضای تیم سبب شد تا در هفته های اخیر با کسب نتایج مطلوب ، فاصله امتیازی خود را با حریفان بالای جدول نزدیک کنیم و در این موفقیت همه سهیم هستند.

وی خطاب به بازیکنانش گفت: کاری به شایعه ها نداشته باشید و هیچ بازیکنی در لیست سیاه و قرمز قرار ندارد و تصمیمی بر جدایی ندارم مگر اینکه مطمئن باشم جدایی بازیکن منجر به پیشرفت او می شود.

جمشیدیان بیان کرد: از همه بازیکنان می خواهم در این دو بازی باقی مانده تا نیم فصل جانانه تلاش کنند مخصوصا اینکه مسئولیت ما پس از جلسه دیروز با مسئولان دوچندان شده است.

وی افزود: مسئولان قول حمایت های همه جانبه داده اند و همین مساله وظیفه ما را برای کسب نتایج بهتر سنگین تر می کند و از همه شما می خواهم برای پاس، مردم همدان و حمایت های که مسئولان دارند، همچون بازی های قبلی بجنگید.

سرمربی پاس ایمان قلبی و رجوع به عقل را مهمترین عامل در تصمیم گیری درست در زندگی دانست و گفت: از همه شما می خواهم با این دو رکن اصلی برای رسیدن به موفقیت تمرکز کنید.

جمشیدیان بازی مقابل نیروی زمینی تهران را بسیار سخت دانست و گفت: نبرد 6 امتیازی را پیش رو داریم و با توکل به خدا ، تلاش شما و حمایت هواداران و مسئولان در این بازی مهم خانگی به پیروزی خواهیم رسید.