۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

بدقولى مالک ملوان تمرينات را به تعطيلى كشاند

بازیکنان و کادرفنی ملوان بندر انزلی به دلیل عدم دریافت مطالباتشان تمرین روز گذشته این تیم را تعطیل کردند.
کد خبر: ۹۱۰۳۱
به گزارش"دی اسپورت" ، در حالی که پیش از دیدار پایانی نیم فصل اول توسط سایت رسمی باشگاه ملوان اعلام گردید ۱۰ درصد از مطالبات بازیکنان ملوان پرداخت شده اما بعد مشخص گردید که مبلغی به بازیکنان پرداخت نشده است و در واقع یک چک ۱۰ روزه به بازیکنان از سوی مدیرعامل برای تاریخ سه شنبه ۴ دی ماه داده شده است.

 در حالی که تمرینات ملوان از روز دوشنبه آغاز شده اما در تمرین دیروز که قرار بود ساعت ۱۵ در زمین ورزشی شهدای حسن رود برگزار گردد پس از خلف وعده مالک و مدیریت باشگاه در پرداخت مطالبات اعضای تیم و عدم وصول چک های مدیرعامل مازیار زارع مربی تیم و پژمان نوری کاپیتان ملوان حاضر به شرکت در تمرین نشدند و دلیل عدم شرکت در تمرین حمایت از بازیکنانی بوده که از هفته چهارم به بعد پولی دریافت نکرده و به خواست این دو در تمرینات و مسابقات شرکت کرده بودند.

گفتنی است مدیرعامل باشگاه با حضور در محل تمرین با محمد احمدزاده و بازیکنان جلسه ای برگزار کرده است و به بازیکنان وعده پرداخت پول در یک هفته آینده را داده است.

در شرایطی که باشگاه ملوان نتوانسته رضایت شاکیان پرونده های مالی بازیکنان سابق ملوان را در کمیته انضباطی جلب نماید و به همین دلیل پنجره نقل و انتقالات باشگاه از سوی فدراسیون فوتبال بسته شده است و ملوان قادر به حتی اضافه کردن بازیکن از تیم های پایه خود نیست.