۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

رحمتی : دیدار فردا پیشنهاد ما بود / با انگیزه خاصی به مصاف ملوان خواهیم رفت

شرمین رحمتی : با تمام توان به مصاف ملوان خواهیم رفت تا این دیدار را برنده از زمین خارج شویم.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۱۲۱۴
رحمتی : دیدار فردا پیشنهاد ما بود / با انگیزه خاصی به مصاف ملوان خواهیم رفت


به " گزارش دی اسپورت " ، دیدار تیمهای راه یاب ملل مریوان و آذرخش تهران روز جمعه بدلیل شرایط بد جوی لغو شد و این دیدار به فردا ( دوشنبه ) موکول شد تا راه یاب برای کم کردن هزینه های آذرخش پیشنهاد بازی در شهریار را دهد که این اخلاق مداری باشگاه مریوانی ستودنی است و در واقع این گونه حرکات است که در ورزش و فوتبال به یادگار خواهد ماند .

در این خصوص شرمین رحمتی مدیر پرتلاش و با اخلاق باشگاه راه یاب ملل در گفتگو با خبرنگار ما اظهاراتش را بیان نمود .

رحمتی با تأکید بر اینکه مشکلات مالی گریبانگیر همه تیمهاست به دی اسپورت گفت : همانطور که مستحضرید شرایط جوی باعث لغو این دیدار شد و با توجه به اینکه آذرخش هم مثل ما یک تیم خصوصی است به لحاظ مالی دوست نداشتیم این تیم متضرر شود .

وی تصریح کرد : ما پیشنهاد دادیم که این بازی در زمین بی طرف برگزار شود و هزینه های آن اعم از زمین و سایر موارد را متقبل شویم و تصمیم این شد که این بازی در شهریار برگزار شود  و کوبل داوری نیز از تهران باشد.

مدیر راه یاب در خصوص برنامه تیمش جهت سفر به انزلی هم اظهار داشت : ما پس از دیدار مقابل آذرخش به انزلی خواهیم رفت و ادامه تمرینات را در این شهر از سر خواهیم گرفت که این تصمیم کادر فنی بوده است .

شرمین رحمتی در خصوص دیدار حساس مقابل ملوان بیان داشت : تمام هدف و انگیزه تیم در انزلی برد مقابل این تیم است و با روحیه بالایی که از بچه های تیم سراغ دارم قطعاً برنده این دیدار خواهیم بود .
ترند های روز