۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
بازی با پرسپولیس گناوه کیفیت فنی نداشت؛

تاجدار : صعود به لیگ یک خواسته ایده آل ما است

سرمربی نفت امیدیه گفت : ضافه شدن به جمع مدعیان خواسته ایده آل ماست اما این موضوع بستگی به تلاش همه عوامل تیم دارد.
کد خبر: ۹۱۷۱۶
به گزارش"دی اسپورت"، سلمان تاجدار پس از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس گناوه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : بازی کیفیت فنی مناسبی نداشت چرا که زمین به دلیل بازندگی شدید در امیدیه در شرایط بدی قرار داشت برای ناظر بازی متاسفم که اجازه برگزاری بازی را داد چرا که با این وضع سلامت بازیکنان در خطر بود و سلامت آنان را در نظر نگرفتند.

تاجدار ادامه داد : در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و یک پنالتی را بدست آوردیم که متاسفانه این فرصت را از دست دادیم در نیمه دوم نیز با تلاش بازیکنان تا دقیقه ۷۰ توانستیم به گل دست یابیم تیم گناوه نیز در ۱۵ دقیقه پایانی روی دروازه ما فشار آورد اما خدا را شکر که توانستیم از سه امتیاز بدست آورده محافظت کرده و در نهایت پیروز بازی شویم.

سرمربی نفت امیدیه افزود : از تلاش بازیکنانم راضی هستم تمام توان شان را برای این بازی گذاشتند به همه آنان تبریک و خسته نباشید می گویم ولی باید کار کنیم چرا که ظرفیت و پتانسیل بازیکنانم بیشتر از این است و باید بازیکنانم به چیزی که مستحق آن هستند برسند ما یک تیم داخل زمین و یک تیم خارج از زمین داریم به دنبال این هستیم که یک رقابت بین بازیکنان ایجاد کنیم تا جوانان بتوانند پیشرفت کنند.

وی در خصوص بازی هفته آینده تیمش برابر شهدای بابلسر گفت : برای موفقیت باید یکدل و هم قسم شد سعی داریم با انجام کارهای بدنی و تاکتیکی تیم را به شرایط ایده آل برسانیم تا برابر تیم شهدای بابلسر بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

تاجدار افزود : اضافه شدن به جمع مدعیان خواسته ایده آل ماست اما این موضوع کار سختی است و باید اول از هر چیزی این ذهنیت را در بازیکنان ایجاد کنیم که می توانیم به جمع مدعیان اضافه شویم و در مرحله دوم این مهم تلاش بازیکنان ، کادر فنی و همه عوامل باشگاه را می طلبد تا در نهایت این امر محقق شود.

خبرنگار : بهنام کنارکوهی