۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

جعفری : شرایط جوی حریف اصلی ما در دیدار فردا خواهد بود.

مرضیه جعفری : شرایط بد آب و هوایی انزلی مهمترین مشکل ما در بازی روز جمعه مقابل ملوان خواهد بود.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۲۱۶۱
جعفری : شرایط جوی حریف اصلی ما در دیدار فردا خواهد بود.

به " گزارش دی اسپورت " ، تیم های فوتبال ملوان بندر انزلی و شهرداری بم دیدار بزرگ نیم فصل اول لیگ برتر کشور را فردا ( جمعه ) برگزار خواهند کرد که در خصوص آخرین وضعیت تیم شهرداری بم مرضیه جعفری سرمربی با دانش این تیم در گفتگو با خبرنگار ما اظهاراتش را بیان نمود .

جعفری ضمن ابراز نگرانی از شرایط جوی در روز جمعه اظهار داشت : هواشناسی نیز پیش بینی باراندگی شدید و سیل را در روزهای پنجشنبه و جمعه کرده بود ولی ما به اجبار می بایست در این بازی حاضر شویم.

وی تصریح کرد : عمده مشکل ما زمین انزلی است که ما نتوانیم فوتبال دلخواه خود را با توجه به نامساعد بودن ارئه بدهیم که بر عکس این شرایط بسود ملوان خواهد بود .

سرمربی شهرداری بم ضمن تمجید از حریف فردا تیمش هم افزود : ملوان تیمی است که از بازیکنان باغیرت و هواداران خوبی برخوردار است و همچنین از کادر فنی با دانشی بهره می برد که احترام خاصی برای این تیم قائل هستم.

مرضیه جعفری در خصوص غایبین تیمش در بازی فردا هم گفت : متاسفانه در این دیدار دو بازیکن خوب ما مصدوم هستند و در بازیهای قبلی نیز با درد شدید به ما کمک می کردند ولی ما برای بردن و کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت .



گفتگو : محمد زائری

ترند های روز