۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
شک نکنید پرسپولیس پاکدشت لیگ برتری است؛

کرمانی مقدم : تساوی عادلانه ترین نتیجه‌ برای این بازی بود

مربی پرسپولیس پاکدشت گفت : فکر می کنم نتیجه تساوی عادلانه ترین نتیجه برای بازی با نود ارومیه بود.
کد خبر: ۹۲۱۸۷
به گزارش"دی اسپورت"، رضا کرمانی مقدم مربی پرسپولیس پاکدشت که در دیدار برابر نود ارومیه هدایت این تیم را برعهده داشت پس از پایان بازی با این تیم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : ما برای برد به ارومیه ِآمده بودیم و جدای اینکه در این بازی بازیکنانمان یا داور اشتباه داشت مسئولیت این باخت با من است چرا که در این بازی هدایت تیم بر عهده من بود و آقای کاظمی در این بازی نبودند.

کرمانی مقدم ادامه داد : پنالتی که برای نودی ها گرفته شد پنالتی نبود و داور در آن صحنه در گرفتن تصمیم عجله کرد و ای کاش دقت بیشتری در گرفتن تصمیم خود داشت.

مربی پرسپولیس پاکدشت افزود : تیم حریف یک توپ به محوطه ما آورد و آن را با پنالتی تبدیل به گل کرد و در ادامه حالت دفاعی به خود گرفتند ما نیز موقعیت های زیادی داشتیم و فکر می کنم نتیجه تساوی حق ما بود.

او در خصوص غیبت فرهاد کاظمی در این بازی گفت : ایشان در مسافرت خارج از کشور حضور دارند و این هفته نتوانستند همراه تیم‌ باشند.

کرمانی مقدم در خصوص عملکرد تیم داوری نیز گفت : داورهای این بازی ترک زبان بودند و فکر می کنم کمیته داوران در چیدمان داوران اشتباه می کند چرا که دو هفته متوالی از سوی اشتباهات داوری ضربه خورده ایم.

وی در رابطه با عملکرد بازیکنان تیمش بیان داشت : چند بازیکن را در این بازی در اختیار نداشتیم ما بازیکنان خوبی داریم و وقتی در ترکیب قرار می گیرند باید نکات فنی که کادرفنی به آنان انتقال داده است را انجام دهند بازیکنانمان تلاش خود را کردند اما فکر نمی کنم این نتیجه عادلانه باشد.

مربی پرسپولیس پاکدشت در پایان گفت : شک نکنید تیم پاکدشت لیگ برتری است و امتیازاتی را که از دست داده ایم در اوایل نیم فصل دوم بوده و می توانیم در ادامه این نتایج را جبران کنیم.