۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
پیش بازی کاسپین قزوین - مقاومت تهران؛

کاسپین بی ادعا مدعی می شود؟/مقاومت بدنبال تثبیت جایگاه

تیم فوتبال کاسپین قزوین در هفته نوزدهم رقابت های لیگ دو میزبان تیم رده سومی مقاومت تهران خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۰۸۶

به گزارش"دی اسپورت"، تیم فوتبال کاسپین قزوین در هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته دوم عصر روز دوشنبه ۱۵ بهمن از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان تیم رده سومی مقاومت تهران خواهد بود.

کاسپینی ها که در دیدارهای اخیر با ظهور پدیده ای چون محمد کاظمی در این تیم نتایج مطلوب و قابل قبولی را گرفتند در این بازی به دنبال امتیازگیری از تیم مقاومت خواهند بود تا در صورت عدم نتیجه گیری سایر تیم ها در جدول صعودی چند پله ای داشته باشند.

کاسپینی ها در چند دیدار اخیرشان به لطف گلزنی محمد کاظمی پیروزهای ارزشمندی را کسب کرده اند و این می تواند وزنه ای برای قزوینی ها در تقابل با تیمی که با ۳۴ گل زده قوی ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد باشد.

مقاومتی ها در حالی برابر کاسپین قرار می گیرند که هفته گذشته به دلیل توقف برابر شهرداری همدان فرصت کاهش اختلاف امتیازی با تیم اول و دوم جدول را از دست دادند و در این بازی به دنبال سه امتیاز بازی خواهند بود تا با تثبیت جایگاه خود رده سومیش را از دست ندهد.

کاسپینی ها از لحاظ آماری با ۲۰ گل زده پنجمین خط حمله برتر لیگ و با ۱۵ گل خورده چهارمین خط دفاع برتر لیگ را در اختیار دارند ، مقاومت تهران نیز با ۳۴ گل زده برترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد اما این خط حمله قوی در دیدارهای اخیر ناکام بوده و باید منتظر ماند و دید در تقابل با تیم کاسپین که چهارمین خط دفاع برتر لیگ را بر عهده دارد چه عملکردی خواهد داشت.

کوبل داوری :

اشکان رضایی مقدم - کوروش کریمی - هیمن نوربخش - سیدصنعان‌ شیخ احمدی - ناظر داوری : حسین نیرویار
ترند های روز