۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
پیش بازی های هفته دهم لیگ برتر بانوان کشور

جدال سنگین در ایلام و سیرجان ، گشت و گذار بمی ها در شمال

هفته دهم لیگ برتر بانوان کشور فردا سه شنبه با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۳۱۱۲
جدال سنگین در ایلام و سیرجان ، گشت و گذار بمی ها در شمال


به " گزارش دی اسپورت " ، هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با برگزاری شش دیدار وارد مرحله حساسی خواهد شد که در حساسترین دیدارها تیم های مدعی شهرداری سیرجان مقابل سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی به مصاف پالایش گاز ایلام خواهد رفت .

شهرداری سیرجان – سپاهان اصفهان : نبرد شش امتیازی مدعیان در بازی بزرگ هفته

در حساسترین دیدار هفته دهم و از ساعت 10 صبح فردا سه شنیه تیم فوتبال شهرداری سیرجان به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت تا جذابترین دیدار این هفته را برگزار کنند.

شهرداری سیرجان پس از دو برد پرگل خارج از خانه مقابل حریفان ته جدولی خود حالا با روحیه ای مضاعف به مصاف حریف سرسخت خود خواهد رفت تا جایگاه دومی خود را تداوم بخشد.

شیران زرد اصفهانی نیز در هفته نهم موفق شدند تیم بحران زده خلیج فارس را با 7 گل بدرقه کنند تا برای رسیدن به جایگاه دوم به فکر سه امتیاز این دیدار و در انتظار توقف همشهری خود ذوب آهن باشند .

جایگاه دو تیم در جدول :

شهرداری سیرجان در 9 بازی گذشته خود صاحب 20 امتیاز است که با تفاضل 19 در جایگاه دوم جدول قرار دارد و فاصله ای 7 امتیازی با شهرداری بم دیگر نماینده استان کرمان در صدر جدول دارد .

اما شاگردان سمیه شهبازی با یک امتیاز کمتر نسبت به میزبان فردا خود ولی با تفاضل 25 خیلی امیدوار به شکست حریف سر سخت خود هستند تا از جایگاه سومی خود را جدا کنند.

کوبل داوری :

این دیدار حساس را خانم سلطنت نوروزی سوت خواهد زد که در امر قضاوت الهه سامانیان ، سحر بی باک و آسو جواهری وی را همراهی خواهند کرد .

پالایش گاز ایلام – ملوان بندرانزلی : ملوانان در پی فتح پالایشگاه ایلامی ها

در دیگر دیدار حساس این هفته تیم سرسخت پالایش گاز ایلام به مصاف مدعی شمالی خود ملوان بندر انزلی خواهد رفت تا جدالی زیبا و دیدنی را برگزار کنند.

ایلامی ها در حالی به مصاف گلادیاتورهای انزلیچی خواهند رفت که در هفته گذشته و در دیدار جنجالی موفق شدند در پایتخت آذرخش را با دو گل سمیه فیضی شکست دهند .

دیداری که تلفات سنگینی برای پالایش گاز در بر داشت و مهمترین غایبان این تیم در دیدار فردا حدیث بساط شیر مدافع ملی پوش و فاطمه حیاتی سرمربی آنها خواهد بود.

شاگردان مریم ایراندوست می خواهند با کسب سه امتیاز شیرین این دیدار تولد سرمربی خود را تبریک بگویند و بدین منظور با تمام توان بدنبال این مهم هستند . حال اینکه انزلیچی ها در هفته نهم با برد روحیه بخش 4 بر 1 مقابل پارس جنوبی بوشهر در اندیشه رسیدن به جمع تیم های بالای جدول خواهد بود.

جایگاه دو تیم در جدول :

پالایش گاز با برد هفته گذشته خود 15 امتیازی شد تا در همان جایگاه هفتمی بماند و تفاضل گل خود را نیز به عدد 4 برساند و ملوانان با 4 گلی که به ثمر رساندند 17 امتیازی شدند و این تیم نیز در همان جایگاه ششمی خود باقی ماند.

کوبل داوری :

این دیدار حساس را خانم مهناز ذکایی سوت خواهد زد که در امر قضاوت انسیه مافی نژاد ، سارا الماسی و زینب منادیان زاده وی را همراهی خواهند کرد .

سپیدار مازندران – شهرداری بم : پنج ستاره ها دیدار با ذوب آهن را در قائمشهر تمرین می کنند

در دیگر دیدار حساس این هفته و در شمال کشور تیم فوتبال انتهای جدولی سپیدار مازندران میزبان مدعی شماره یک قهرمانی و صدرنشین بلامنازع لیگ برتر خواهد بود .

دیداری سخت در انتظار شاگردان سارا آذری خواهد بود تا تجربه ای دیگر این بار مقابل تیم اول لیگ کسب کنند و بیشترین دغدغه آنها کمتر گل خوردن در خانه است .

مازنی ها در هفته نهم مقابل دیگر نماینده استان کرمان به میدان رفتند که با 4 گل مغلوب شدند و در دومین دیدار پیاپی خود با تمام توان می خواهند ایستادگی کنند که کاری بسا سخت خواهد بود.

شاگردان مرضیه جعفری نیز در حالی به شمال سفر کردند که در هفته نهم همیاری حاضر به بازی با آنها نشد تا سه امتیاز تلخ را کسب کنند و در این دیدار با استراحت کامل در صدد بردی پر گل خواهند بود تا با روحیه ای مضاعف به دیدار پایانی نیم فصل فکر کنند.

جایگاه دو تیم در جدول :

دو تیم جایگاهی کاملاً متفاوت را در جدول رده بندی لیگ دارند که سپیدار میزبان بازی فردا با تک امتیازی که در 9 بازی قبلی کسب کرده با تفاضل منفی 39 در جایگاه یازدهم جدول جا خوش کرده و شهرداری بم با 27 امتیاز و تفاضل فوق العاده ،47 در صدر جدول قدرت نمایی می کند.

کوبل داوری :

این دیدار را سرور ساعدی سوت خواهد زد و فاطمه گزمه ، زهرا رمرودی و سحر ورمرزیاری نیز در امر قضاوت وی را همراهی خواهند کرد .

پارس جنوبی بوشهر – راه یاب ملل مریوان : نبرد کهکشهانی های کردستان در خلیج فارس

تیم فوتبال پارس جنوبی بوشهر کم کم با بدست آوردن انسجامی تیمی خود سعی در ارائه بازیهای تماشاگر پسند خواهد بود تا خود را از جمع تیم های پایین جدول جدا کند .

شاگردان فرشته رجبی علیرغم شکست 4 بر 1 مقابل ملوان در انزلی فوتبالی قابل قبول به نمایش گذاشتند و حریف خود را در خانه راحت نگذاشتند و این بار مقابل دیگر مدعی بنام راه یاب می خواهند قدرت خود را به رخ بکشند.

اما در آنسوی میدان شاگردان شادی مهینی در لیگ امسال تیمی منسجم و با برنامه نشان داده اند و خود را یکی از مدعیان قهرمانی می دانند گرچه این تیم در هفته نهم نمایشی خوب مقابل تیم 9 نفره ذوب آهن نداشت ولی آنها آمده اند تا در جنوب با سه امتیاز برگردند.

جایگاه دو تیم در جدول :

بوشهری های لیگ برتر در 9 بازی قبلی خود 9 امتیازی هستند و در جایگاه 9 نیز قرار دارند و در صدد هستند تا دومین برد خانگی خود را مقابل راه یاب کسب کنند.

مریوانی ها نیز با 17 امتیازی که کسب کردند در جایگاه پنجم قرار دارند و تفاضل گل این تیم در 9 بازی قبلی 18 می باشد و برد در این دیدار خیلی کمک خواهد کرد تا آنها را به جمع مدعیان نزدیکتر کند.

کوبل داوری :

این دیدار حساس را مائده جعفری سوت خواهد زد که در امر قضاوت حدیثه مهدوی ، ژاله طوفانپور و فاطمه دهقان نیز وی را همراهی خواهند کرد .

ذوب آهن اصفهان – همیاری ارومیه : ذوبی ها در اندیشه جایگاه دوم با قربانی همیاری

در دیگر دیدار حساس هفته دهم لیگ برتر بانوان کشور و از ساعت 10 صبح در ورزشگاه استاد بهرام عاطف تیم سبز پوش ذوب آهن میزبان همیاری ارومیه و مژگان مدایم زاده خواهد بود.

ذوبی ها که در هفته نهم دست به کار بزرگی زدند و در مریوان موفق شدند راه یاب را با تساوی یک بر یک متوقف کنند و این در حالی بود که دو اخراجی داشتند ولی این هفته دو ستاره خود را در اختیار نخواهند داشت تا کاری سخت داشته باشند.

اما شاگردان بیان محمودی چاره ای جز برد در این دیدار نخواهند داشت تا با توقف دیگر مدعیان ، خود را به جایگاه اول فصل یا همان دومی جدول برسانند .

در آنسوی میدان نیز همیاری ارومیه تیمی که بدلیل مشکلات مالی در هفته نهم از سفر به بم بازماند این هفته در اصفهان بدنبال کسب امتیاز خواهد بود تا جبران مافات کند و شاید نکته جذاب این دیدار بازگشت مژگان مدایم زاده مربی فصل قبل ذوبی ها به اصفهان خواهد بود که این بر حساسیت این دیدار خواهد افزود .

جایگاه دو تیم در جدول لیگ :

ذوبی های شهر اصفهان که امسال نمایشی خوب داشته اند با کسب 18 امتیاز در جایگاه چهارم هستند و تفاضل گل 11 را جلوی نام خود می بینند و همیاری مهمان دیدار فردا 9 امتیازی در جایگاه هشتم قرار دارد و تفاضل مثبت 4 فقط آنها را یک پله بالاتر از پارس جنوبی بوشهر قرار داده است .

کوبل داوری :

این دیدار حساس را خانم سلما رضوی سوت خواهد زد و بهاره سیفی ، حبیبه ربوی و زهرا معتمدی در امر قضاوت وی را همراهی خواهند کرد .

خلیج فارس شیراز – آذرخش تهران : شیرازی ها بدنبال اولین برد

در بررسی هفته دهم لیگ برتر به سراغ آخرین بازی خواهیم رفت که در شیراز تیم خلیج فارس و آذرخش در دیداری حساس در پایین جدول به مصاف هم خواهند رفت .

دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که در هفته نهم تن به شکست دادند که شیرازی ها در اصفهان با 7 گل مغلوب سپاهان و پایتخت نشین ها در خانه با دو گل مغلوب ایلامی ها شدند.

شیرازی های میزبان که با تک امتیازی که کسب کرده اند در قعر جدول قرار دارند و کسب سه امتیاز مقابل آذرخش آنها را به اولین برد این تیم خواهد رساند تا به جایگاه یازدهم جدول صعود کنند.

اما شاگردان معصومه بیات نیز که سه امتیازی هستند و جایگاه دهمی جدول را در اختیار دارند با بازگشت سلاله شاطری در پی کسب سه امتیاز شیرین در دیار حافظ خواهند بود تا شکست هفته گذشته را جبران کرده باشند .

کوبل داوری :

این دیدار را مهسا قربانی سوت خواهد زد و مرضیه بهداروند ، سمانه رضایی و فاطمه نصرالهی در امر قضاوت این داور خوب کشورمان را همراهی خواهند کرد .


ترند های روز