۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

سلمان تاجدار در آستانه جدایی از نفت امیدیه

سرمربی تیم فوتبال نفت امیدیه در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۶۸۷

به گزارش"دی اسپورت"؛ مدیران تیم فوتبال نفت امیدیه پیش از شروع فصل با عدم توافق با امید عیسی زاده سرمربی فصل قبل خود با حسن کرمی لیگ را آغاز کردند اما کرمی علارغم اعتماد مدیران باشگاه نفت نتوانست نتایج مدنظر آنها را کسب کند و در نهایت وی به دلیل کسب نتایج ضعیف از این سمت خود برکنار شد.

مدیران نفت که چند سالی است تلاش دارند این تیم را در قامت یک مدعی روانه مسابقات کرده و خودی نشان دهد اما هر بار حواشی دامن این تیم را گرفته و در تحقق این امر ناکام می مانند.

آنها پس از قطع همکاری با حسن کرمی با انتخاب سلمان تاجدار باتجربه سعی در ایجاد شوک و تغییر و تحول در تیم خود شدند و در این امر نیز موفق شدند.

 تاجدار از زمان حضورش در این تیم توانست تیم نفت را از قعر جدول که یکی از کاندیدهای سقوط بود به یک تیم مدعی تبدیل کرده و به چند قدمی صدر جدول برساند.

علارغم کسب نتایج مطلوب سلمان تاجدار با تیم فوتبال نفت امیدیه ، شنیده می شود وی به دلیل وجود مشکلاتی در این باشگاه در آستانه جدایی از جمع زردپوشان امیدیه ای قرار دارد.

گفته می شود مشکلات این باشگاه و پیشنهاد چند تیم لیگ دویی به وی می تواند طی روزهای آینده می تواند به جدایی سلمان تاجدار از تیم نفت امیدیه دامن بزند.