۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸
اختصاصی دی اسپورت،

پیروزی6امتیازی بعثت کرمانشاه در یک بازی کسل کننده

دی اسپورت:عصر امروز بعثت کرمانشاه موفق شد در یک بازی6امتیازی از سد پرسپولیس گناوه بگذرد.
نویسنده : علیرضا یاوری
کد خبر: ۹۳۹۶۵

به گزارش"دی اسپورت"،در یکی از حساس ترین بازی های لیگ دسته دوم دو تیم همسایه بعثت کرمانشاه و پرسپولیس گناوه در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه به مصاف هم رفتند که در پایان بعثتی ها با پیروزی1بر0موفق شدند به نوعی به جدول بازگردند و به دیدارهای آینده با امیدی بیشتری نگاه کنند.

 

نیمه نخست بیشتر توپ و میدان در دست بعثتی ها بود و شاگردان نادرجعفری دفاع منطقه ای شدیدی را در زمین خودی تشکیل داده بودند و گاهی با11بازیکن دفاع می کردند.


با اینکه نیمه نخست توپ و میدان در دست بعثت بود اما گناوه ای ها هم گاهی به دروازه بعثت نزدیک میشدند اما هیچ گاه شاهد یک بازی تاکتیکی در زمین نبودیم و هیجانی در زمین و روی سکوها مشاهده نمیشد.


در نیمه دوم پرسپولیسی ها بهتر از حریف کار را آغاز کردند اما حملات این تیم زهر و برنامه کافی را برای گلزنی نداشت تا اینکه نجفی با شوتی از پشت محوطه جریمه که به پشت سجاد سیاه کمری اصابت کرد و کمانه کنان وارد دروازه پرسپولیس گناوه شد گل نخست دیدار برای بعثت به ثمر برسد.

بدین شکل در یک جدال حساس که شاهد تاکتیک خاصی از دو تیم نبودیم یک شوت تعیین کننده نتیجه بازی شد.


بعثت کرمانشاه با این پیروزی 26امتیازی شد تا با توجه به تفاضل گل کمتر در رده ششم جدول قرار گیرد این درحالی است که تیم دوم با یک بازی کمتر27امتیاز دارد و این یعنی اگر بعثت بتواند در بازی های خارج از خانه پیروزی یا تساوی بدست آورد حتی میتواند نیم نگاهی به صعود داشته باشد.

خبرنگار:علیرضا یاوری

 

ترند های روز