۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲
دیگر توان نگاه کردن به چهره بازیکنانم را ندارم؛

احمدزاده : ادامه کار با این شرایط ممکن نیست!

کد خبر: ۹۴۶۱۳

به گزارش"دی اسپورت"؛ سرمربی ملوان بندرانزلی پس از شکست در برابر فجر سپاسی به خبرنگاران گفت : بازی خوبی بود و موقعیت های متعدد گل روی هر دو دروازه بوجود آمد که در نهایت با پیروزی فجر همراه بود که به تیم حریف و هواداران شان تبریک می گویم.

احمدزاده افزود : در نیمه اول علارغم اینکه در زمین حریف بازی می کردیم و در همان دقایق ابتدایی گل خوردیم اما بازی خوب و روانی انجام دادیم. در نیمه دوم هم با وجود دریافت گل دوم, شاید در ۲/۳ زمان مسابقه بر بازی سوار بودیم و تا آستانه گلزنی پیش رفتیم اما شانس با ما یار نبود. البته تیم فجر هم در ضد حملات چندین موقعیت خوب به دست آورد که ممکن بود شکست ما سنگین تر هم شود اما در مجموع فکر می کنم استحقاق کسب حداقل یک مساوی را داشتیم.

سرمربی ملوان ادامه داد : از همه بازیکنانم راضی هستم و از تلاش شان تشکر می کنم. با همه مشکلاتی که داریم فداکارانه بازی کردند. اشکالی اگر هست به کادر فنی و شخص من بر می گردد که از این بابت از همه هواداران مان بویژه آنهایی که تا لحظه آخر ما را در استادیوم حمایت کردند عذرخواهی می کنم.

وی اضافه کرد : از داوری به ویژه در نیمه دوم که سوار بازی بودیم راضی نبودم. هرچند در خانه حریف بازی می کردیم و چربش داورها به سمت میزبان طبیعی است اما داور این بازی بارها با گرفتن یا نگرفتن خطا تیم حریف را از زیر فشار ما در آورد و بازیکنان مان را عصبی کرد.
 
او گفت : درگیری های پس از پایان مسابقه را به پای نیروی انتظامی و یگان ویژه نمی گذاریم. یک نفر از پرسنل که اتیکت نامش را هم برداشته بود اشتباه کرد و در حالیکه هواداران ما به داور معترض بودند به قضیه ورود کرد. در حالیکه نه درگیری بین هواداران رخ داده بود و نه داور در معرض خطر بود. بعد هم که به صورت مازیار که برای میانجیگری وارد شده بود اسپری زدند و جو بیشتر ملتهب شد. در ادامه هم قصد بازداشت تعدادی از هواداران را داشتند اما در هر صورت با مدیریت فرماندهی محترم نیروی انتظامی قضیه به پایان رسید.

احمدزاده بیان داشت : در کل اگر تخلفی هم از طرف هواداران ما در اعتراض به داور روی داده, داور و ناظر فدراسیون می توانند گزارش دهند و نیازی به ورود نیروی انتظامی به این ترتیب نبود.

سرمربی ملوان اضافه کرد : مدت هاست که تلاش می کنم فقط در مورد مسایل فنی صحبت کنم. اما دیگر با این وضعیت نمی توانیم ادامه دهیم. چندین هفته است که شرایط مان از حد هشدار گذشته و تیم با هزینه تعدادی از عاشقان ملوان وارد مسابقات می شود‌ این بازیکنان مانند فرزندان من هستند و جدا از اینکه باشگاه نتوانسته است حداقل ها را حتی برای بازیکنان سربازمان فراهم کند می دانم نباید دم عید شرمنده خانواده هایشان باشند آن هم در شرایطی که با همت و تلاش همین بازیکنان که بسیاری از آنها می توانستند ملوان را در شرایط سخت نیم فصل تنها بگذارند اما ماندند تا من احمدزاده شرمنده هواداران و همشهری هایم نشدم ملوان از بحران نجات پیدا کرد و شادی به دل مردم بازگشت باور کنید هیچ چیز را با شادی مردم انزلی عوض نمی کنم اما دیگر روی نگاه کردن به صورت بازیکنانم را ندارم.

ایشان تصریح کرد : مسئولین که به علت خصوصی بودن باشگاه به کل کنار کشیده اند مالک باشگاه هم تا اینجا هر چه در توان داشت برای کمک به تیم های متعدد باشگاه هزینه کرده است اما با توجه به شرایط بد اقتصادی دیگر توان هزینه کردن ندارد قدرشناس ایشان هستیم و از وی تا همینجا هم ممنونیم اما قبل از مسابقه به من اعلام کردند که قادر به عملی کردن قول شان مبنی بر پرداخت ۱۵ درصد قرارداد بازیکنان تا پیش از عید نیستند بنابراین به نظرم سه راه چاره بیشتر نداریم یا مالک محترم به هر طریقی که شده به تعهداتشان عمل کنند. یا من را از کار برکنار کنند تا پیش از این شرمنده بازیکنان و مردم نباشم و یا این که تیم را به فرد یا گروه جدیدی که توانایی اداره باشگاه را دارند واگذار کنند هر تصمیمی که در جهت کمک به وضعیت ملوان بگیرند می پذیرم و بابت همه تلاش ها و هزینه هایی که به عنوان یک انزلی چی برای حمایت از باشگاه محبوب شان انجام دادند تشکر می کنم.