۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
چرخش ۳۶۰ درجه ای کمیته داوران؛

زاهدی فرد گزینه جدید برای قضاوت دربی ۸۹

در حالیکه فقط چند روز به آغاز دربی ۸۹ باقی مانده است گمانه زنی ها همچنان در خصوص انتخاب تیم داوری این بازی حساس ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۳۵۲

به گزارش"دی اسپورت"؛ اسامی داوران هفته بیست و سوم لیگ برتر در حالی چند روز پیش منتشر گردید که از بین بازی های این هفته تنها تیم داوری دربی ۸۹ اعلام نشد تا گمانه زنی ها برای انتخاب داوران این بازی در بین اهالی فوتبال و فضای مجازی بالا بگیرد.

با اعلام اسامی داوران سایر بازی های هفته ۲۳ مشخص گردید که تمامی داوران شاخص قضاوت این بازی ها را برعهده خواهند داشت و تنها وضعیت قضاوت اشکان خورشیدی و محمدحسین زاهدی فرد دو داور شاخص لیگ برتر فوتبال ایران در این هفته مشخص نشده و همین موضوع سبب شد که با گمانه زنی ها بین اهالی فوتبال و رسانه ها بسیاری از افراد شانس اشکان خورشیدی برای قضاوت در دربی سرخابی ها را بیشتر بدانند تا اینکه این موضوع با واکنش و اعتراض دو باشگاه سرخابی مواجه شد.

پس از اعتراض دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مبنی بر انتخاب اشکان خورشیدی به عنوان داور دربی ۸۹ حال شنیده می شود کمیته داوران در چرخشی ۳۶۰ درجه ای محمدحسین زاهدی فرد را نیز به عنوان یکی از گزینه های اصلی خود به عنوان قضاوت در دربی اضافه کرده و گفته می شود از بین اشکان خورشیدی و محمدحسین زاهدی فرد یکی از آنها به عنوان داور دربی ۸۹ انتخاب خواهد شد.

البته این نکته نیز قابل ذکر است که احتمال دارد در صورت عدم صلاحیت انتخاب دو داور مذکور  یکی از آنها جایگزین علیرضا فغانی در بازی پدیده و پارس جنوبی جم شده و فغانی به عنوان داور دربی ۸۹ انتخاب شود.