۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
مرحله دوم انتخابی مسابقات المپیک 2020 بانوان- قطر + فیلم

قمی: عزم خود را جزم کرده ایم تا برابرچین تایپه موفق باشیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: با پیروزی برابر چین تایپه تمام هدفمان این است که از گروه خود صعود کنیم.
کد خبر: ۹۵۶۴۳
قمی: عزم خود را جزم کرده ایم تا برابرچین تایپه موفق باشیم

به " گزارش دی اسپورت " به نقل از سایت رسمی فدراسیون، سارا قمی، کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان درباره دیدار شب گذشته برابر فلسطین گفت:بازی مقابل فلسطین را پیش بینی می کردیم که ببریم اما نه با این اختلاف زیاد. خوشبختانه فلسطین بازی قوی و خوبی را از خود به نمایش گذاشت و تا دقیقه آخر برای به ثمر رساندن گل جنگید اما ما مصمم بودیم که هیچ گلی دریافت نکنیم.

وی در ادامه بیان کرد: تیم فلسطین در بازی با چین تایپه تمام توانش را گذاشته بود و در مقابل ما اندکی خسته به نظر می رسید اما تا دقیقه 94 پا به پای ما دوندگی داشت و یک یا دو موقعیت گل داشت که با مهار خوب دروازبان ما مواجه شد.

قمی ادامه داد: در بازی اول بچه ها نتواستند علیرغم هماهنگی و تلاشی که کردند به گل برسند و از موقعیتایشان به خوبی استفاده کنند ما تمام هدفمان این بود که در هر بازی پیروز باشیم . برای جبران عدم کسب نتیجه در دیدار اول، در مقابل فلسطین موقعیت هایمان به گل نشست و با غیرت و همبستگی توانستیم پیروز شویم.

وی در پایان درباره چین تایپه گفت: مسابقه برابر چین تایپه حساس است اما ما عزم خود را جزم کردیم تا دست پر از بازی بیرون بیاییم و تیم خوبی است و با توجه به دو نتیجه ای که گرفته است نسبت به دو تیم دیگر حریف اصلی ما در این تورنمنت است و امیدوارم نتیجه مطلوب را در این بازی بگیریم و از گروه خود صعود کنیم.
ترند های روز