۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸

صنیعی فر : زمین کارگران به توصیه آقای جلالی زیر کشت رفته بود

کد خبر: ۹۵۷۰۹
مالک نساجی طی گفتگویی با رادیو مازندران اظهارات مجید جلالی، سرمربی این تیم در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر سپاهان را تکذیب کرد که ماحصل آن را در زیر می خوانید.

فرهاد صنیعی فر، مالک و رییس هیات مدیره باشگاه نساجی در مورد شعارهایی که در ورزشگاه وطنی علیه امیر قلعه نویی سر داده شد گفت: من در ورزشگاه نبودم و واقعا متاسفم که چنین اتفاقی رخ داد. ما همواره نشان دادیم که چه هواداران با فرهنگی داریم. پس از بازی از چند نفر توضیح خواستم و برخی از عاملین این شعارها را شناسایی کردیم و از آقای اکبرزاده، مسوول امنیت شهر درخواست کردم که تا روشن شدن این موضوع اجازه ندهد این افراد به ورزشگاه بیایند. ما نساجی چی هستیم و باید طوری رفتار کنیم که دیگر تیم ها از ما الگو برداری کنند. بررسی های من نشان می دهد سال های گذشته هر چند بازی در میان هواداران ما محروم یا جریمه می شدند ولی از زمانی که ما امده ایم دیگر این اتفاق رخ نداده است.

وی ادامه داد: گویا کسانی که این شعار را سر دادند تمایل رنگی داشتند که پس از اینکه داور چند سوت اشتباه زد به دلیل زمینه ای که از بازی رفت داشتند و فکر می کردند داور در حق آنها اجحاف کرده، چنین شعاری دادند. البته نمی خواهم در کار داوری دخالت کنم. آقای زرگر جزو بهترین داوران ما هستند و این را هم می دانم که اشتباه داوری در فوتبال اجتناب ناپذیر است. پس از پایان بازی هم با آقای قلعه نویی تماس گرفته و از او دلجویی کردم. مطمن هستم که ایشان این چند ثانیه شعار را به همه هواداران نساجی نسبت نمی دهند. آقای قلعه نویی دوست ۲۰ ساله من است که مشاوره های زیادی از ایشان گرفته ام و امیدوارم در آینده هم از کمک به ما دریغ نکنند.

مالک باشگاه نساجی در مورد صحبت های مجید جلالی ، سرمربی این تیم در کنفرانس پیش از بازی برابر سپاهان مبنی بر عدم دریافت مطالبات بازیکنان و راه ندادن تیم به زمین تمرین گفت: من در ایران نبودم ولی اتفاقات را کنترل می کردم. تیم ما تنها یک جلسه تمرین نکرد که آن هم به این خاطر بود که زمین کارگران به توصیه خود آقای جلالی زیر کشت رفته بود و غیر از آن یک جلسه، هیچ‌وقت تمرین ما تعطیل نشد. بچه‌های ما هم تا کنون ۵۰ درصد و حتی بیش از این مقدار دریافتی داشتند که امروز یا فردا چند درصد دیگر از قرارداد بازیکنان و کادرفنی پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه در پرداختی نسبت به تیم‌های دیگر به هیچ عنوان عقب نیستیم و از ابتدای فصل گاهاً جلو هم بوده ایم، افزود: مسائلی که طی هفته های گذشته عنوان می شد، همه اش شایعه بود و اینها مسائلی است که نمی‌دانم برای کسانی که عنوان می کنند چه سودی دارد. یعنی واقعاً چه چیزی گیرشان می‌آید که این مسائل را عنوان می‌کنند؟

صنیعی فر در مورد استعفایش در شب بازی با استقلال گفت: شب بازی با استقلال می‌گویند صنیعی‌فر استعفا داد و رفت، کجا بروم؟ تا زمانی که هستم، با تمام وجودم هستم، زمانی هم که بروم، خیلی دوستانه و عاشقانه باید بروم، چون نساجی از فکر و ذکرم بیرون نمی آید. مگر می شود پدری فرزندش را رها کند؟

مالک باشگاه نساجی در پایان گفت: از خبرنگاران و دوستان عزیزم که همواره یار و یاور باشگاه نساجی بودند تشکر می کنم.